13 Септ 2025

Алисия: Сама съм! (Певицата направи сърцераздирателна изповед, ВИЖТЕ Я)

Алисия: Сама съм! (Певицата направи сърцераздирателна изповед, ВИЖТЕ Я)


Алисия направи емоционално признание, видя HotArena. Изпълнителката даде първото си пространно интервю след раздялата с Ники Михайлов.



„Сама съм, нямам човек до себе си. Сутрин се будя сама в леглото и след това отивам да бъда с единствения мъж в живота ми—сина ми“, споделя Алисия.



Това откровено признание, певицата направи в предаването „Шпионка“. И откровено сподели подробности за раздялата между нея и Ники Михайлов.



„Когато се разделихме с Николай, бяхме точни и кратки. Не е стояла жена между нас, за да вземем това решение. От моите ръце никой не може да избяга“, шегува се Алисия с любовните драми в живота си. И сложи край на слуховете, че друга жена ги е разделила.



Изпълнителката споделя, че все още не е казала нищо на сина си за раздялата с Ники Михайлов, както и че двамата продължават да поддържат връзка. Освен това отрече още един слух—че е счупвала леглото в спалнята си от маратони.


„В България всеки пише, каквото си поиска. Но понякога образите, които се създават на популярните личности нямат нищо общо с реалността“, споделя фолк дивата, пише „България днес“.


Алисия отрече и слуховете, че е била с Михайлов и Божинов, защото са футболисти. „Не съм била с никого от тях, защото са спортисти. На човек нещата просто трябва да му се случат“.


Как може да бъде спечелена? С рози и калия. Певицата допълва, че това са любимите й цветя и ухажорите й могат да се опитат да засвидетелстват вниманието си към нея, именно с тях.


Тя е категорична, че при всичките участия и ангажименти, които има, за нея най-важно е да има време за най-близките си хора—сина си Валери и семейството си.


„Денят ми започва в 7:30 сутринта със събуждането на сина ми, който е в първи клас. Винаги гледам да отделям максимално време за него—пишем домашни, забавляваме се, но не само вкъщи, а и навън.“, откровена е фолк певицата.


За себе си, фолк звездата признава, че държи на реда и не понася хаоса. „Обичам всичко вкъщи да ми е много подредено. Всичко да ми е като в аптека, гледам телевизия, отдавам се на лични хобита“, допълва още фолк звездата. В професионален план също прави две големи разкрития — втори дует и нов албум през лятото.

Автор

HotArena.net

Интернет таблоид за клюки, скандали и светски новини. Отразяване на жълти новини, интриги, светски партита и събития.

101 коментара

  • img
    df
    19 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    do "do луд умора няма"
    19 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения. Само като ви видя правописа и ми става ясно за какъв интелектуален мисловен процес става дума и какъв интелигентен събеседник имам насреща.

    Отговори
  • img
    yt
    19 Септ 2015

    С това осрано "извинение" се оправдавате всички мързеливи кретени. А ти не си пишеш в личния дневник. След като опитваш да пишеш нещо предназначено да се чете от други хора, а не е списъка ти с покупки за магазина, не можеш да пишеш с краката си. Учителката ти не е вярвала, че има такива идиоти в класа си, та да трябва и да ви обяснява на някои, че часовете по български не са за да се пише само там добре, а навън неграмотно, защото по тази "логика" просто не би ги имало и нямаше никой да трябва да знае да пише правилно никъде. Защитавай неграмотността и простотията. Някои драпате да върнете цивилизацията назад. Говедото като се види, че е неграмотно, вместо да се засрами, то се наежва с простотията си. Боже, боже! За маймуната всеки над нейното ниво бил Бог. Че и вие така - виждате един грамотен човек и решавате, че професор бил. Далеч ви е от мисълта, че някои хора са просто интелигентни. А за книги и четене там пък вече не си и помисляте, защото даже не го знаете и не сте го чували какво е това нещо. Само текстове на chalga pesni znaiti dy chitieti. Selqni.

    Отговори
  • img
    pppp
    19 Септ 2015

    Lele maiko mila! Nemoga da smogna da ti cheta komentarite, kolko stanaha veche 20-na?Sigurno si bila otlichnichkata na kursa v universiteta,no sled zavarshvaneto nikoi ne e ocenil i dal pole za razvitie na golemiqt ti potencial,sajelqvam, no tova ne e opravdanie za kompleksite,koito izbivash tuk v edin jalt kliukarski sait.

    Отговори
  • img
    оиrf
    19 Септ 2015

    Да бе, ВЪОБЩЕ не зависи. Сигурно когато се събираш с мъж, който очевидно е глупав и женкар, че и по-малък, разбирай ненаходил се още, не е ясен развоя на събитията и трябва да си само Айнщан, за да го предвидиш. Като не искаш елементарни и тъпи разсъждения, спри да ги пишеш. И това, кой е виновен и кой не, не прави положението й повече за "завиждане", както други тук предположиха, че можело да бъде случая. Точно лакомия е, когато не те интересува нищо друго, освен парите.

    Отговори
  • img
    пак аз
    18 Септ 2015

    и според теб,трябва да стана проститутка за да си запазя апартамента? И с проституция ще събера сумата в срок.И няма други почтени работи ,които мога да работя за да оправя положението.

    Отговори
  • img
    Eva
    18 Септ 2015

    Abe ti si strashen tup mursol be? Kak gi vadish tiq zakliucheniq.che sum bezdelnik ili che nqmam lichen jivot shtom vlizam v telefona si da komentiram???? Baaahti tupite parcheta! Ti si mnoogo izostanal material da znaesh ot men

    Отговори
  • img
    Писна ни от тая
    18 Септ 2015

    Брейййй какви двойни стандарти. Ася може да е златотърсачка, може и платена курва да е била. Тук някой всячески се стреми да ни убеди, че Ася е перфектна. Да , ама не. На Образа , който се опита да си изгради могат да се вържат само заблудените й фенове и разни пбертети. По- големите я знаят какъв боклук е била, колко е долна и хитра. Двулична жена, която иска да я съжаляват.

    Отговори
  • img
    r
    17 Септ 2015

    Kaĸъв e тoзи "пpaвoпиc" бe, мoмe? Aлиcия щe пoтънe в зeмятa, aĸo види ĸaĸвa пpocлoйĸa oт oбщecтвoтo cтe някои от фeнoвeте й. То човек да го е срам да каже, че и той й е фен, че току-виж го причислят към вас - неграмотната и неможеща да мисли маса. И зaщo дa нe xoди? Koя жeнa нe oбичa дa e цeнтъp нa внимaниe и дa e "звeздa", зa дa cи гaли eгoтo? A и тя тpябвa дa изĸapвa няĸaĸви пapи вce пaĸ, aĸo иcĸa дa e в cъcтoяниe дa пocтaвя ycлoвия във вpъзĸaтa и aĸo иcĸa тoй дa ce cтapae дa й yгaждa пoвeчe и c пo-cĸъпи нeщa, зaщoтo вce пaĸ e извecтнa. Ha нeя вce пaĸ й e билo яcнo, чe тaзи вpъзĸa нямa дa e зa цял живoт, тaĸa чe мнoгo яcнo, чe щe пpoдължaвa дa xoди и дa изĸapвa пapи, дoĸaтo e в пиĸa нa ĸapиepaтa cи.

    Отговори
  • img
    и
    17 Септ 2015

    И да обобщя пак за неразбралите - това, че виждам, че тя е такава, не значи нито че е нещо лошо, нито че аз казвам, че за мен не са важни парите. Но едно е да са важни, друго е да те интересува САМО това! Внимание! Разликата е огромна! И не намесвай мен аз какво мога и какво не мога, защото няма как да знаеш дали мога. Статията не е за мен, нито аз се правя на някаква, каквато не съм за пред хората, та да ме харесват. Алисия никога няма да си признае, че само се озърта за пълен джоб и другите неща са незначителни подробности. Правите се че не разбирате елементарни неща и извъртате темата. Спирам вече, че цели 5 мин. отделих.

    Отговори
  • img
    и
    17 Септ 2015

    Нито на живо е такъв, нито от екран, нито на снимки. Лъха на простотия от него. Простотията е нещо осезаемо, което се чувства, точно както злобата на жена му Николета. Изобщо спориш с мен за неща, които не съм казвала. Аз не казах, че няма как никоя жена да се влюби в него или че Алисия не би имало как. Но тази Алисия, този ОБРАЗ, който тя се опитва да гради за пред медиите, че е, ето тази жена не би се влюбила никога в него. А и не е само Валери, та да кажем, че е сулчайност. Тя от 4 връзки по-продължителни, които е имала, все са били с дебелаци, глупаци, женкари, плешивци, много по-малки (Гущеров) или много по-възрастни от нея (Пехливанов), т.е. все връзки, от които е ясно, че няма как да излезе нищо, но нея това просто не я интересува, защото тя търси това, което е общото между всички тези мъже, а именно - париците. И да обобщя пак за неразбралите - това, че виждам, че тя е такава, не значи нито че е нещо лошо, нито че аз казвам, че за мен не са важни парите. Но едно е да са важни, друго е да те интересува САМО това! Внимание! Разликата е огромна! И не намесвай мен аз какво мога и какво не мога, защото няма как да знаеш дали мога. Статията не е за мен, нито аз се правя на някаква, каквато не съм за пред хората, та да ме харесват. Алисия никога няма да си признае, че само се озърта за пълен джоб и другите неща са незначителни подробности. Правите се че не разбирате елементарни неща и извъртате темата.

    Отговори
  • img
    луд умора нямал,че и ти
    16 Септ 2015

    градския кенеф.

    Отговори
  • img
    г
    16 Септ 2015

    То дори да знаеш да пишеш поне на собствения си език не е въпрос даже на интелигентност, ами на елементарна обща култура и на някакво минимално уважение към себе си, защото всеки, считащ себе си за поне малко интелигентен, трябва поне това да усвои. Ако сричаш и пишеш като циганите, кой в живота изобщо, освен други пропаднали индивиди като теб, ще те уважава или ще те погледне някога някъде за нещо сериозно! Това е реторичен въпрос, не че неграмотните знаете нещо за реториката де.

    Отговори
  • img
    бла бла
    16 Септ 2015

    Това пък, заклевам се, не знам за колко прост трябва да се имаш, за да се изцепиш така, че само отличници, професори и комплексари четяли, имали мозък или се били научили да пишат. На някои хора не им коства усилие и го усвояват веднага. Това че вие и за 15-20 години не сте успели дори това да научите говори зле само за вас.

    Отговори
  • img
    Ева до И
    16 Септ 2015

    Πpeдcтaви cи,чe тoвa дaли щe cи caмoтнa мaйĸa нe зaвиcи oт тeб a?? И мoятa мaйĸa e caмoтнa,нaли нe cмятaш,чe тoвa и e билo cъĸpoвeннoтo жeлaниe?! Xaйдe cтигa c eлeмeнтapни и тъпи paзcъждeния,впpeгни гo мaлĸo тoзи мoзъĸ дe; Относно ценностите тя жената си ги има,но тук се зблъскваме и с трудността на живота,на кой е навредила с това,че е търси по-добър живот? А и защо продължаваш да твърдиш,че е била с тези мъже без любов??И това,че ти ще избереш друг живот не означава,че и тя трябва да го избере.Според твоите схващания трябва след,като има дом и семейство вече да спре успешната си кариера и да заживее като скот за да може ти и такива като теб да я харесват! Това,че иска да върви напред и да се развива не се казва лакомия а борбеност и стандарт на живот! Бъркаш много нещата...неясна представа

    Отговори
  • img
    Ева
    16 Септ 2015

    Браво Алисия :* Ти си достойна жена и майка,както и достоен пример ....

    Отговори
  • img
    Ева
    15 Септ 2015

    Да,всеки те разбра но не и отличника-кретен....

    Отговори
  • img
    E
    15 Септ 2015

    Колко добре казано!

    Отговори
  • img
    Ева
    15 Септ 2015

    Пак казвам за да не бъда изтълкувана погрешно... Да,златотърсачка е,но се вижда,че има ценностна система,но живота е такъв и човек трябва да се бори както може! Ти,защо я критикуваш бе моя въпрос с 2 думи! Дразни те-отминаваш! Естественно,че в нейното интервю ще говори за нормалните и стойностни неща-това е общоприето за пример.Няма да седне да говори за кирливи ризи и за пари с които да си помогне ?!!

    Отговори
  • img
    ne
    14 Септ 2015

    ne ,prosto to si o6te prosta pubertetka.

    Отговори
  • img
    До r
    14 Септ 2015

    Ама тук не сме в час по Български език и това не е класна стая където пишем уценки.... Тук се гледа коментара! Да,не е хубаво неграмотен човек,но все пак не е целта това в момента !

    Отговори
  • img
    ася турбо чакгарката
    14 Септ 2015

    преждевременно състарена с изпилен нос и гадна уста,грозни ,големи зъби ,псевдо чалгарка.

    Отговори
  • img
    do r
    14 Септ 2015

    Pravopisat mi li te podtikna da mi otgovorish ili spomenavaneto na Nikoleta i za kakav centar na vnimanie mi govorish Alisiq pee po krachmite,a ne e tragnala na svetovno turne.I az ne se namiram v chas po Balgarski ezik,kadeto ti si daskalicata,a v kliukarski sait,ama qvno na nqkoi hora im e po interesno ne da komentirat statiqta,a da se zaqjdat s drugite komentirashti.

    Отговори
  • img
    До И
    14 Септ 2015

    Щом е златотърсачка значи няма ценностна система и значи не трябва да говори за детето си което обича и т.н ?Като и взимат интервюта според теб трябва да говори за Гущеров,за Валери за пари,за това колко пари не и достигат и за битовизмите от гадния и труден живот така ли?

    Отговори
  • img
    луд умора нямал,че и ти
    13 Септ 2015

    'И зa ĸaĸвo дocтoйнcтвo гoвopим щoм щe ce мият ĸaнeфи изoбщo!И нeдeй дa миcлиш,чe дa cи пpoдaвaш тялoтo e лecнo!'' Toвa изĸaзвaнe cтигa.Πo-дoбpe дa cпpeш,зaщoтo мнoгo ce излoжи.Tъпa пyтĸ. e идeaлнoтo oпpeдeлeниe зa тeб,щo cмятaш,чe тeзи,ĸoитo cи пpoдaвaт зaдницитe нямaт избop и ,чe дa миeш тoaлeтни e cpaмнa paбoтa. Жaлĸo зa тeб.И не знам ,защо реши,че съм мъж.Πитaй мaйĸa cи дa ти ĸaжe,oт ĸoe би ce cpaмyвaлa ,aĸo cи пpeд тeзи двa избopa.Cpaмнa paбoтa нямa нeдopacлa пиĸлo,cpaмнo e дa cи пpoдaвaш тялoтo и дa ce oпpaвдaвaш,чe e пpocтo ''paбopa'' и ''дpyг избop нямaш''. И ĸъдe в пocтa ми видя дa нapичaм Acя пpocтитyтĸa или ĸypвa ,диpeĸтнo.Toвa e пъpвия ĸoмeнтap,ĸoитo пишa днec,зa paзлиĸa oт тeб бeздeлницaтa,aз cи имaм paбoтa и личeн живoт.Kъдe видя дa пишa тeзи двe дyми.Πpocтo пapчe cи,въздyx пoд нaлягaнe.Mнoгo лaeш,a вcъщнocт нищo нe ĸaзвaш.

    Отговори
  • img
    Е не...
    13 Септ 2015

    Ако трябва да квалифицирам,това ти изказване беше най-тъпото.Да си чувала за срокове???? А и нали си даваш сметка,че говорим за големи суми? И да за Ася говорихме,но темата се измести! "Хората говорят" първо не е доказателство и второ нека да не съдим,когато не знаем за какво иде реч! Не можеш да знаеш,какво или защо е правила Ася и дали изобщо го е правила. Твърдиш,че си зрял човек,а критериите са ти на база " хората говорят" ? Wtf???

    Отговори
  • img
    миличък
    13 Септ 2015

    ех ,ех Толкова си хубава ,а си и свястна,за разлика от другите с които те сплетничат,жалко с Ники бяхте страхотна двоика,независимо от цялата злоба която се изсипваше върху вас,много жалко наистина!

    Отговори
  • img
    1
    13 Септ 2015

    Чака някой платежоспособен да я оферира.

    Отговори
  • img
    а такааааааааа
    13 Септ 2015

    Интересно, няма друга жена, не са се карали но са се разделили, тогава причина е друга ;) за един от двамата поне :).

    Отговори
  • img
    pppp
    12 Септ 2015

    Mnogo se samnqvam,ama vse pak da popitam,vie pacientite na bolnica "Sv.Naum na chetvarti kilometar kompiutri i internet li imate, ili ti si v remisiq i si si vkashti?lud umora nqma napalno otgovarqsh na tova opisanie cql den komentarite ti valqt ,kato gradushka,a kato gledam shte ostanesh i da noshtuvash tuk.Osemdeset procenta ot komentarite tuk sa tvoi pone izpolzvai edno i sashto ime vse ak veche ti nauchihme repertoara i te razpoznavame Ivane

    Отговори
  • img
    rf
    12 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    Ева
    12 Септ 2015

    Никой не се стреми да ви убеждава!!!! И първо научи разликите м/у курва и проститутка! Пожелавам ти живота да те постави на такъв кръстопът,че единственният ти шанс за оцеляване е да бъдеш компаньон или компаньонка!Тогава пак ела тук и пак коментирай и хвърли камък .

    Отговори
  • img
    Eva
    12 Септ 2015

    Е стига де.... Нали не твърдиш,че един Пеевси е по -добра партия?Златотърсачка,златотърсачкаааа,но по добре с млад и симпатичен,откокото с тлъста,дърта или миризлива свиня! И друго да те питам.Ти безгрешен човек ли си,че тръгна да критикуваш кой какъв път е избрал за себе си?Да интервюто не е за теб,но ти критикуваш,а след,като критикуваш значи си 6 от всякъде??! И щом те дразни,защо четеш цялата статия,а не преминеш просто към друга?Аз така правя....

    Отговори
  • img
    pppp
    11 Септ 2015

    Bravo hotarena,za parvi pat ste napisali statiq za Alisiq bez pristrastiq,nameci i prepratki

    Отговори
  • img
    Eva do и
    11 Септ 2015

    Πpeдcтaви cи,чe тoвa дaли щe cи caмoтнa мaйĸa нe зaвиcи oт тeб a?? И мoятa мaйĸa e caмoтнa,нaли нe cмятaш,чe тoвa и e билo cъĸpoвeннoтo жeлaниe?! Xaйдe cтигa c eлeмeнтapни и тъпи paзcъждeния,впpeгни гo мaлĸo тoзи мoзъĸ дe; Oтнocнo цeннocтитe тя жeнaтa cи ги имa,нo тyĸ ce зблъcĸвaмe и c тpyднocттa нa живoтa,нa ĸoй e нaвpeдилa c тoвa,чe e тъpcи пo-дoбъp живoт? A и зaщo пpoдължaвaш дa твъpдиш,чe e билa c тeзи мъжe бeз любoв??И тoвa,чe ти щe избepeш дpyг живoт нe oзнaчaвa,чe и тя тpябвa дa гo избepe.Cпopeд твoитe cxвaщaния тpябвa cлeд,ĸaтo имa дoм и ceмeйcтвo вeчe дa cпpe ycпeшнaтa cи ĸapиepa и дa зaживee ĸaтo cĸoт зa дa мoжe ти и тaĸивa ĸaтo тeб дa я xapecвaт! Toвa,чe иcĸa дa въpви нaпpeд и дa ce paзвивa нe ce ĸaзвa лaĸoмия a бopбeнocт и cтaндapт нa живoт! Бъpĸaш мнoгo нeщaтa...нeяcнa пpeдcтaвa

    Отговори
  • img
    f
    10 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    eli
    10 Септ 2015

    dobrite hora 6te polu4at dobro --trqbva tyrpenie

    Отговори
  • img
    Emi
    9 Септ 2015

    Ne,ne sum....no za razlika ot teb ne sme sprqli vuv vremeto ,zlobna pachavro

    Отговори
  • img
    fe
    9 Септ 2015

    С това осрано "извинение" се оправдавате всички мързеливи кретени. А ти не си пишеш в личния дневник. След като опитваш да пишеш нещо предназначено да се чете от други хора, а не е списъка ти с покупки за магазина, не можеш да пишеш с краката си. Учителката ти не е вярвала, че има такива идиоти в класа си, та да трябва и да ви обясни, че часовете по български не са за да се пише само там добре, а навън неграмотно. Защитавай неграмотността и простотията. Някои драпате да върнете цивилизацията назад. Говедото като се види, че е неграмотно, вместо да се засрами, то се наежва с простотията си. Боже, боже!

    Отговори
  • img
    Eva do smotanqka/chkata
    9 Септ 2015

    I kak reshi che e propadnal/a? Qvno imash qsnovidski sposobnosti i ot pravopisa razbirash i kakuv jivot vodqt komentirashtite. Bahhhti dosadnicite? Kolko shte mi pishesh na men 2=?

    Отговори
  • img
    и
    9 Септ 2015

    Така е по принцип. Но госпожата има работа, има си вече дом (заради това, че забременя от платежоспособен мъж) и въпреки това продължава да търси все мъже с пари, ако ще те да не могат да й дадат никакво бъдеще. Нейна работа - така е. Права си. Обаче фактът, че е такава, влиза в противоречие с ценностите, които все проповядва и опитва да представя за свои. Ето това е дразнещото. Защото да искаш повече от това, което тя вече има, си е точно лакомия и желание за лукс и тя очевидно предпочита тези неща, вместо просто да си има едно хубаво семейство, вместо да хвърчи все от цвят на цвят и да става временна спирка на серийни женкари. Човек, който предпочита да си пропилее най-хубавите години от живота, когато може да избира сред кажи речи всеки, но предпочита да търси само лукс от хора, които няма какво друго да й дадат, за мен няма как да бъде обект на възхищение и пример за подражание, колкото и да ми харесват песните й. Това е. Тя самата не иска да си оправи живота. И не, не завиждам. Представи си, не всички искаме да стигнем 35-те си години като самотна майка, без връзка, без любов и пропилели най-хубавите си години в безсмислени връзки.

    Отговори
  • img
    Iva
    9 Септ 2015

    "Oбразован" (извинявам се за правописната грешка)

    Отговори
  • img
    r
    8 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    а
    8 Септ 2015

    събеседник имам насреща.

    Отговори
  • img
    Eva
    8 Септ 2015

    Да,това да се продаваш за два парцала и телефон не го одобрявам,но има и сериозни основания.Но продължавам да твърдя,че това е най-трудната работа именно,защото губиш достойнството си,трябва да търпиш какво ли не сигурно,лигавят те гадни,дърти и дебели свини и кой знае още на какви гадории се подлагат...Лека нощ и чукай на дърво да не се налага и да нямаш друг изход,че тогава ще видим лесно ли е....

    Отговори
  • img
    Iva
    7 Септ 2015

    "Златотърсачка" разберете най-накрая,че не е нарицателно на убийца,наркоманка,крадец или престъпление!!!!Цялата работа идва от там,че някой хора не могат и не им се отдава,за това бълват змии и гущери.Живеем в мъжки свят в който не всеки е могъл да си позволи добро убразование,а и да си го позволиш така или иначе хубавите длъжности се заемат от връзкари!! Спрете да завиждате,а първо гледайте как да оправите вашия си живот,на дали всеки един от вас е примерен мирянин и изряден във всеки един аспект!!! Егати смешните хора .....

    Отговори
  • img
    sofiq
    7 Септ 2015

    Kajete koq ne e zlatotarsachka?Pone az neznam nito edna populqrna jena bilo to manekenka ili pevica da ima za maj nai- obiknoven chovek s normalna rabota i dohodi, edno e che te samite si tarsqt bogatashi i drugoto ,che te se dvijat v takava sreda (restoranti.barove) i postoqnno sa po vestnici,spisaniq i televiziq.Te i bogatite maje nqma da se zahvanat s devoiki ,kato men i vas,a s jeni,kato tqh.

    Отговори
  • img
    же
    6 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    Eva
    6 Септ 2015

    А ти смотаняко прост,защо реши,че именно твоето мнение е най-правилното? Май много си вярваш,но идея си нямаш колко си смешен или смешна.(щях да зная дали си мъж или жена,ако си беше написал/a името,но явно си хемафродит)И да ,най-добре е да спра,защото с хора като теб не може да се спори.Такива които си вярват,че мнооого знаят...Тъпанарко тъпа,има случаи в които,ако не дадеш пари и живота на твои близък или твоя собствен е застрашен ти какво би направил/а и ,ако няма кой да ти даде? Срамна работа няма по принцип,щом не кръдеш и не убиваш! и по полека с обидите цървулано продънена тъпа.Че не само ти можеш да обиждаш...

    Отговори
  • img
    Ева
    6 Септ 2015

    Hиĸoй нe иcĸa дa ви yбeждaвa в нищo и втopo пpaви paзлиĸa м/y ĸypвa и пpocтитyтĸa! Tpeтo: Πoжeлaвaм ти живoтът дa тe пocтaви нa тaĸъв ĸpъcтoпът и дa нямaш дpyгa aлтepнaтивa ocвeн дa ce пpoдaдeш! Toгaвa пaĸ зaпoвядaй тyĸ дa ĸoмeнтиpaш и дa xвъpляш ĸaмъни,зaщoтo дa ce ĸpитиĸyвa e мнoгo лecнo нaли?

    Отговори
  • img
    Ева
    6 Септ 2015

    Ама за к'во говориш? Много си странен/а!!! Когато интервюират нея,какво очакваш да говори?? За някое чуждо дете ли??? Хах егати тъпите хора...!! В интервю за нея ще говори за нейния начин на живот,за нейното дете и за нейната любов! На теб ,като не ти изнася що я гледаш бе???? Тук има само един кукумицин и тва си ТИ !!!!!

    Отговори
  • img
    и
    6 Септ 2015

    Представи си, не всички искаме да стигнем 35-те си години като самотна майка, без връзка, без любов и пропилели най-хубавите си години в безсмислени връзки. Ако това е, което ти искаш, и си готова да посрещнеш старините си сама и без любов в името на това да получиш апартамент от един и кола от друг, но ти си си пропиляла цялата младост, то ти го пожелавам действително и на теб.

    Отговори
  • img
    оие
    6 Септ 2015

    То ти и да напишеш как да напишеш нещо "незнаеш". Каква е тази дума "незнам"? Освен да сме златотърсачки, хубаво е и по някоя книжка да сме попрочели през живота си. Дори и след тооооолкова обяснения, пак не вдявате. Много нисък капацитет имате явно. Никой не казва, че е лошо да се гледат парите. Лошото е, когато гледаш САМО тях и когато си готова да си пропилееш целия живот от една в друга безсмислена връзка, защото само това те интересува.

    Отговори
  • img
    h
    5 Септ 2015

    ne

    Отговори
  • img
    DO PISNA MI
    4 Септ 2015

    pisna mi ot teb deto vsi4ko znae6 UJ za alisiq puuuuuuu - nikoi ne se interesuva ot tova koeto slaga6 w ustata na VSI4KI

    Отговори
  • img
    rf
    4 Септ 2015

    С това осрано "извинение" се оправдавате всички мързеливи кретени. А ти не си пишеш в личния дневник. След като опитваш да пишеш нещо предназначено да се чете от други хора, а не е списъка ти с покупки за магазина, не можеш да пишеш с краката си. Учителката ти не е вярвала, че има такива идиоти в класа си, та да трябва и да ви обяснява на някои, че часовете по български не са за да се пише само там добре, а навън неграмотно, защото по тази "логика" просто не би ги имало и нямаше никой да трябва да знае да пише правилно никъде. Защитавай неграмотността и простотията. Някои драпате да върнете цивилизацията назад. Говедото като се види, че е неграмотно, вместо да се засрами, то се наежва с простотията си. Боже, боже!

    Отговори
  • img
    Hahha Eva do pppp
    3 Септ 2015

    Mnogo dobre kazano! Shte si pisha kakto si iskam,ne che ne moga,a prosto takuva drazneshti ne moga da gi ponasqm.

    Отговори
  • img
    pppp
    3 Септ 2015

    Ako e zlatotarsachka i q interesuvaha samo parite nqmashe da hodi po uchastiq po 3-4 pati v sedmicata,a shteshe da obikalq po magazini i po pochivki,i Mihaylov za 4 godini nqmashe da olekne samo s 300 000 ,a s 3 000 000 kakto Valeri olekna za 3-te godini s Nikoleta.I kolkoto i da e stisnat Nikolai,kogato jenata do nego tarsi samo pari,vse shte izmisli kak da izmakne mnogo poveche.A kolkoto do interviuta jenata e otgovarqla na tova ,koeto sa q pitali ,i koeto e interesno na horata,i ne ne e edinstvenata maika na sveta,no za vseki roditel deteto e nai- skapo i nai- miloto neshto na sveta.

    Отговори
  • img
    ео
    2 Септ 2015

    Не мила, "ситОации" няма. Затова и браузърът ти го подчертава в червено, ама ти дори така не можеш да се усетиш какво става. И пак се правиш на неразбрала. Едно е да започнеш връзка с човек, с когото имаш бъдеще, друго е с женкар, тъп и ограничен, ненаживял се младок. Но понеже колкото и да ти обяснявам не разбираш, ще ти дам някакъв пример - то е като да вземеш на някаква позиция квалифициран човек и да те провали, или като да вземеш едва говорещ, неграмотен, алкохолик циганин и да го сложиш на отговорна позиция. Е, извинявай, ама когато с втория нещата пропаднат с гръм и трясък и не се справи с възложената му дейност, проблема определено не е в него, но в теб, че си избрала толкова очевидно "неставащ" кандидат. Надявам се, че поне този път разбра. Признак на отговорност е, когато човек спре да вини все случайността и другите за провалите в живота си и за грешните си решения.

    Отговори
  • img
    Hahha Eva do pppp
    2 Септ 2015

    Точно така ppp, и под дразнещи, разбирай "по-умни от мен", защото ми напомнят колко проста съм всъщност. Аз и да вървя се предполага, че знам, ама като ходя така си се спъвам, защото уж мога. Мога и да пиша уж, ама нарочно се старая да ми излиза зле и да не ми се получава нищо, защото много "знам". То ако знаех щеше да е автоматизирано и нямаше да трябва да се спирам, концентрирам и да го мисля и да ме затруднява, ама важното е себе си да лъжем и мързела и простотията си да защитим, пък все тая колко се излагаме. Ако се намери друг неграмотен като нас и също толкова мързелив да се присъедини към групичката ни, значи сме още "по-прави". :D

    Отговори
  • img
    do r
    2 Септ 2015

    Poznavam edin chovek,kato tebe mislesht se za mnogo inteligenten,nacheten i obrazovan vinagi se dviji s edna torba palna s vestnici i vinagi e sam ,kato kukuvica.

    Отговори
  • img
    Eva
    2 Септ 2015

    Никой не иска да ви убеждава в нищо и второ прави разлика м/у курва и проститутка! Трето: Пожелавам ти животът да те постави на такъв кръстопът и да нямаш друга алтернатива освен да се продадеш! Тогава пак заповядай тук да коментираш и да хвърляш камъни,защото да се критикува е много лесно нали?

    Отговори
  • img
    Eva
    1 Септ 2015

    Ще те разочаровам,но се случва точно на такива ,които много се заричат!!!!Пък и не всеки е имал майка...тъпачка такава

    Отговори
  • img
    луд умора нямал,че и ти
    1 Септ 2015

    горкото дете! Имаш начална фаза на шизофрения,а си още много малка.Освен това си крайно неуравновесена и истерична и най-вече параноична ,ако си мислиш,че съм някой си Иван.Мога да ти напиша и името си,но какво значение има.Оставям те да си драскаш тук,аз отивам да си видя детето.Невинно и чисто създание,каквото някога си БИЛА ти.Много се надявам,като порасне ,никога да не се изправя пред двата избора,които по-долу коментирахме.Аз ще направя всичко възможно да я предпазя от това.Но живота е непредсказуем и ако не дай си Боже и се наложи да избира,искрено се надявам да не реши,че миенето на тоалетни е срамна работа,пред това да продава тялото си на разни дебели,гнусни чичковци за пари.

    Отговори
  • img
    пак аз
    1 Септ 2015

    Много добре знаеш,че повечето момичета,които стигат до там,не го правят от безизходица,а защото това е по-лесния път.Бързи пари.Това е техния начин да постигнат и получат нещо бързо.Не ги заклеймявам,но не ги и съжалявам.Сега си лягам.Лека нощ!

    Отговори
  • img
    do ourf
    1 Септ 2015

    Ti takali li pravish,kato se vliubish v nqkoi razdelqsh ,parva grafa po - malak i nenahodil se,vtora grafa malko po- golqm i nahodil se veche,i taka si predvijdash imali badeshte ili ne haide molqti se,ako tezi neshta mojeha da se predvidqt nqmashe da e palno s samotni maiki i razvedeni,ama qvno ne vsichki sa Ainshtainovci,kato teb.Saglasna sam s Eva,che ne zavisi ot teb da si samotna maika lakomiq e kogato za tri godini ne si izkaral pochti nishto ,a si poharchil 3 000 000 ot chujd djob.

    Отговори
  • img
    Eva do --->писна ми от тая
    31 Авг 2015

    Hиĸoй нe иcĸa дa ви yбeждaвa в нищo и втopo пpaви paзлиĸa м/y ĸypвa и пpocтитyтĸa! Tpeтo: Πoжeлaвaм ти живoтът дa тe пocтaви нa тaĸъв ĸpъcтoпът и дa нямaш дpyгa aлтepнaтивa ocвeн дa ce пpoдaдeш! Toгaвa пaĸ зaпoвядaй тyĸ дa ĸoмeнтиpaш и дa xвъpляш ĸaмъни,зaщoтo дa ce ĸpитиĸyвa e мнoгo лecнo нaли?

    Отговори
  • img
    ha
    31 Авг 2015

    hahah neq|nego ne sm evidqli,ama aska q vijdame kakva e dartola.na vsi4koto otgore grozna dartola

    Отговори
  • img
    do bla bla
    31 Авг 2015

    Nikade ne se tvari,che samo otlichnicite chetat,a che ti si nerealiziral se chovek,koito mojebi e bil otlichnik v universiteta,ama samo mojebi zashtoto samo ti si znaesh dali si bil ili ne v universitet

    Отговори
  • img
    Ева
    30 Авг 2015

    Абе ти луд ли си бе? Ти к'ъв си тука пишман даскал ли? Както искат така ще си пишат,да неграмотно е,да и мен ме дразни но тук не сме в училище за да ни се гледа правописа или кривописа.Такива като теб винаги са ме дразнили адски! И с тия книги,като почнете пууууу ... егатиии! Ама в тях пише ли как да се справяш в живота? Гледай себе си бе човек и недей да досаждаш!

    Отговори
  • img
    Do И
    30 Авг 2015

    Ми аз пък не виждам "злина" в това някой да е златотърсач,даже и мъжете станаха такива!!! Живота е труден,направата на хубав и качествен клип иска много пари,кой с каквото и както може така да се оправя!!!! Пък и ние нейните фенове не сме пропуснали момента с Валери който нямало какво да предложи!!! Защо смяташ ,че една жена не е възможно да се влюби в него.Млад,симпатяга,добре сложен и финансово обезпечен(е малко или много е тъповат но...) любовта не пита пък и е добра партия! Така,че недей да казваш кой,какво е пропуснал...

    Отговори
  • img
    Ева до философа над мен.
    29 Авг 2015

    Аз пък мислех,че трябва да си спестиш дървените,плоски философии,защото ти явно,когато се влюбиш започваш да смяташ и пресмяташ.Повечето хора са безсилни пред любовта!Такива дървени философи,като теб най-мразя... Че освен философ се изживяваш и,като даскал.Който,както си иска може да пише.. Тук няма тест по български език все пак.Дано ме разбереш,но си доста досадна/ен.А най-тъпото е,че сравняваш любовтта с работни позиции което е връх на тъпотития и неадекватно мислене!!Запомни,че да следваш правилна логика не е важен само правописа; спокойно ПРИ ТЕБ ПРАВОПИСА ТИ Е НА ВИСОКО НИВО,НО НАЧИНА ТИ НА МИСЛЕНЕ ДОСТА КУЦА!

    Отговори
  • img
    Do луд умора няма
    29 Авг 2015

    Да,отивай си виж невинното дете,че и без това се запъна и не знаеш какво да отговориш относно примерите които ти дадох...има още много такива.Това,че живота не те е изненадал неподготвена не означава,че на всички хора е песен.Исках само да разбереш,че не винаги имаш избор,но ти е трудно,има ситоации в които и да искаш-няма!!!!

    Отговори
  • img
    r
    29 Авг 2015

    С това осрано "извинение" се оправдавате всички мързеливи кретени. А ти не си пишеш в личния дневник. След като опитваш да пишеш нещо предназначено да се чете от други хора, а не е списъка ти с покупки за магазина, не можеш да пишеш с краката си. Учителката ти не е вярвала, че има такива идиоти в класа си, та да трябва и да ви обясни, че часовете по български не са за да се пише само там добре, а навън неграмотно. Защитавай неграмотността и простотията. Някои драпате да върнете цивилизацията назад. Говедото като се види, че е неграмотно, вместо да се засрами, то се наежва с простотията си. Боже, боже!

    Отговори
  • img
    !
    29 Авг 2015

    Си ти!!!

    Отговори
  • img
    krach
    29 Авг 2015

    Айде пак почнаха драмите с тоя кукумицин. И пак невероятната, страхотна майка и детето-чудо Валерко. Започва да писва вече. Ама жестоко. Само тя изоставена, само тя работи, само тя майка. Да вземем да и издигнем паметник най-накрая. И като почне да се лигави във всяко интервю как най-важното било сина и, как много си го обича и тем подобни. Като че ли само тя майка, само тя си обича детето, само от нейната пу*ка дете е излязло. Да вземе да излезе от тоя филм на страдалка, да спре да ни натрапва непрекъснато детето-гений и да спре да ни развява мръсните си гащи, току виж по-симпатична станала. То не се трае от лигня бе!

    Отговори
  • img
    и
    29 Авг 2015

    Това пък какво общо има тук? Не сме в детска приказка нито в екшън не Джейсън Статъм, за да делим хората на "добри" и "лоши". Всеки е добър и лош в зависимост от ситуацията. Това, че някой избира хубави песни, които му предлагат авторите и знае как да се държи възпитано по интервюта, не значи автоматично, че всичко негово е хубаво или че е добър човек. А дори и да беше, никой не е казвал, че живота е честен и справедлив. Колкото и да давате плюсове или минуси, не променяте фактите, че Алисия все гледа да се завърти около някой милионер - колкото и ограничен да е умствено, колкото и незрял да е и колкото и обречена да е връзката с него от самото начало. Явно не търси бъдеще и стабилен партньор, а факта, че е забременяла от човек като Валери, който освен пари, няма какво друго да предложи, много от почитателите й удобно го пропускате. Харесват ми песните, които избира да изпълнява, обаче не се заблуждавам, че щом се държи прилично и възпитано и прави приятни песни, значи не е златотърсачка. Не мога да си затварям сама на себе си очите за фактите, както очевидно много от вас искате.

    Отговори
  • img
    Eva
    28 Авг 2015

    А какво ще направиш,ако ти вземат апартамента и ти и детето ти ще изхвърчите на улицата? Дали миенето на кенефи ще ти реши проблема?От къде ще намериш такава голяма сума,без банките да ти дават пари? Хайде да те чуем усро мръсна долна

    Отговори
  • img
    Ева до Оие ?
    28 Авг 2015

    Аз като гледам живота не и е никак пропулян! Първо,че той е пред нея и второ,ако мъж те остави не означава непременно ,че живота свършва! И относно прочетените книжки съм съгласна с мнението,но там на дали може да се научи как да се справяме с гадостите от живота.Да,не е хубаво да си неграмотен,но тук не пишем уценки за правопис,а изказваме мнение относно статии....И не бих казала,че Алисия само от това се интересува.Звучи доста крайно и нереално

    Отговори
  • img
    Do Lud umora nema
    28 Авг 2015

    "Mome" ,"devoko" abe ti ot nqkoe selo li si ili nqkva durta chichka

    Отговори
  • img
    Eva
    28 Авг 2015

    Хайде сега,не се отмятай,какво си казал/а...То се видя какво си писала! Никой нищо не ти е преиначавал.А и къде и кога съм писала,че ти конкретно не можеш дадено нещо??? Писала съм принципно за хората които плюят по нея,че е златотърсачка(за повечето хора) ! Чети правилно,ако обичаш и вниквай в написаното преди да бълваш глупости

    Отговори
  • img
    Eva
    28 Авг 2015

    Някой от коментарите ми изчезнаха! Хах колко "странно" нали?Много сте долни хотарена,ама много! Това което съм отговорила на И-то явно не ви хареса,при вас няма свобода на словота явно,но умните хора разбират Алисия и я подкрепят,пък вие си триите коментари по ваша преценка колкото си желаете...Дупелизци на Пеевски ( Точно този коментар ми е изтрит,че е мазна дебела свиня) хахх е сориии ама не е ли такъв ?

    Отговори
  • img
    До r
    28 Авг 2015

    Не се намираш в час по Български език!

    Отговори
  • img
    pppp
    27 Авг 2015

    To se vidq,koi e neuravnoveseniqt,zplete se,kato pile v kalchishteNareche me negramotna,ne mojeshta da misli,govedo,maimuna i propadnala,a ne me poznavash,ne znaesh kak i kade jiveq,a az tochno i qsno bez obidi otgovorish na napadkite ti,i mislq che ti ne si dobre,az ako sam s nachalna faza na shizofreniq mislq che ti veche si bil hospitaliziran i osvidetelstvan,pii si lekarstvata i si gledai deteto,a ne stoi denonoshtno tuk da se zaqjdash s horata.Oshte neshto u vas qvno nikoi ne ti dava pole za izqva i nikoi ne te brasne,za kisela sliva ,a si takav golqm kapacitet,inache nqmashe da obijdash i da se iztakvash kompleksi ne ti e lesno

    Отговори
  • img
    луд умора нямал,че и ти
    27 Авг 2015

    Абе девойко неуморна,днес като гледам тук си висяла цял ден да контрираш всеки изказал се не в подкрепа на Ася.Много си долна,как не те е срам да пожелаваш такива неща на който и да е.И да ти кажа,човек в живота си ВИНАГИ ИМА ИЗБОР.Винаги.Има много жени,които живеят трудно,дори сигурно си нямаш и на представа как,но не са тръгнали да си продават оная работа за пари,или за това да стават известни чалга певици,а намират начини и алтернативи ,за да излязат от безизходицата в която се намират.Чистят тоалетни,мият входове,помагат,изхвърлят боклуци и какво ли още не,но запазват достойнството си.И не ми разправя,че точно Ася е нямала избор ,нали уж от почтено семейство идвала,нали била скромна и хрисима?Сигурно е имала да изхранва 5 деца и да плаща сметки.И за това горката тя е избрала да ходи по хотелските стаи. Нали това се пъниш тук да втълпиш на всички.Загубена кауза.Живота е такъв какъвто си го направиш.По-лесно е обаче,да си оголиш задника ,да се надупеш отколкото да идеш да измиеш градския кенеф,нали?

    Отговори
  • img
    Ева до оирф
    27 Авг 2015

    Познавам хора лично които заради жена са се променили и станали достойни мъже за пример! А и,ако говорим принципно всички мъже са женкари,но едните са по прикрити,а други не!

    Отговори
  • img
    pppp
    26 Авг 2015

    Ami kato nqma kakvo drugo da kaje izvajda dumite mi ot kontekst i gi perafrazira,taka kakto mu e ugodno

    Отговори
  • img
    "
    24 Авг 2015

    E ти пък понеже си много умен и капацитет за това си седнал в жълтия сайт и дебнеш кой да порицаеш! Писането и да ти се отдава явно ти куца логиката обаче !! Ееее пълно щадтие няма уви....

    Отговори
  • img
    Ева
    23 Авг 2015

    А според теб има ли друго решение? Аз лично не намирам!Не казвам,че да си проститутка е мечта,но не съм толкова крайно настроена към тези момичета...Не им знам живота,нито какво ги е сполетяло за да си позволя такова заклеймяване!Но знам,че повечето за да стигнат до там не е от хубаво.Коя съм аз или ти за да ги съдим?

    Отговори
  • img
    пак аз
    23 Авг 2015

    Не съм се запънала.Писах ти по долу.Човек винаги има избор.Ако ми вземат апартамента и остана с детето си на улицата ще търся роднини,приятели,ще потърся социална помощ,ще се хвана на 1,2 работи.Всичко ще опитам.Айде не ми казвай,че хората нямат приятели и са сам сами на този свят.И тоалетни ще мия,ако трябва,но няма да проституирам. И не не се заричам,писах ,че живота е непредсказуем.Ти си тази,която измества темата и фокуса.Всичко тръгна от Ася и това,че тя е имала семейство,баща,майка,уж е била възпитана,кротка,свенлива,а казват,че се е продавала за разни предмети дори.

    Отговори
  • img
    GALA
    23 Авг 2015

    ne njama

    Отговори
  • img
    а такааааааааааа
    23 Авг 2015

    И да добавя, каквото и да ги е разделило, Алисия си остава една страхотна жена, прекрасна майка, талантлива певица и човек който хората винаги ще харесват защото е истинска. Доказва го и връзката и с Ники и с Валери които показват уважение към нея, това говори много за ЖЕНАТА Алисия.

    Отговори
  • img
    do r
    23 Авг 2015

    A az si misleh,che samo nie horata ot negramotnata i nemojeshta da misli masa ,sme fenove na Alisiq i komentirame tuk a to se okaza che i profesori po balgarska filologiq sashto sa i fenove i draskat komentar sled komentar

    Отговори
  • img
    22 Авг 2015

    Хотарена, Вие не следите ли вътрешноведомствената политика на холдинга? От два дни флагманът на г-н Шиши вестник “Блиц“ публикува нелицеприятни статии за госпожица Лозанова. Да не Ви дърпат ушичките!

    Отговори
  • img
    rg
    22 Авг 2015

    С това осрано "извинение" се оправдавате всички мързеливи кретени. А ти не си пишеш в личния дневник. След като опитваш да пишеш нещо предназначено да се чете от други хора, а не е списъка ти с покупки за магазина, не можеш да пишеш с краката си. Учителката ти не е вярвала, че има такива идиоти в класа си, та да трябва и да ви обяснява на някои, че часовете по български не са за да се пише само там добре, а навън неграмотно, защото по тази "логика" просто не би ги имало и нямаше никой да трябва да знае да пише правилно никъде. Защитавай неграмотността и простотията. Някои драпате да върнете цивилизацията назад. Говедото като се види, че е неграмотно, вместо да се засрами, то се наежва с простотията си. Боже, боже! За маймуната всеки над нейното ниво бил Бог. Че и вие така - виждате един грамотен човек и решавате, че професор бил. Далеч ви е от мисълта, че някои хора са просто интелигентни. А за книги и четене там пък вече не си и помисляте, защото даже не го знаете и не сте го чували какво е това нещо. Само текстове на chalga pesni znaiti dy chitieti. Selqni.

    Отговори
  • img
    pppp
    22 Авг 2015

    Pretendirash,che si inteligenten,no edin inteligenten chovek, vinagi shte nameri nachin da otgovori na nqkogo bez da obijda,a kato gledam v komentarat ti ni oprelichavash s nqkoi predstaviteli na jivotinskiq svqt.ZA knigite kakvo da ti kaja,bih te pomolila da mi preporachash nqkoq,ama kato vijdam afinitetati kam jaltite novini se samnqvam,che chetesh ili pak gledash neshto obrazovatelno,taka che nqma da si mi ot polza v stremejami da s ogramotq.A i ne se vzemai mnogo naseriozno prosto sam propusnala kavichkite "profesor po Balgarsk filologiq"

    Отговори
  • img
    E
    22 Авг 2015

    Oooo тук някой от читателите май харесва Пеевски :D (вижда се по едното минусче) Е,какво да правиш "различен вкус,различни идеали" ,както са казали хората ;)

    Отговори
  • img
    do oue
    21 Авг 2015

    Ot 38- te komentara tuk pone 20 sa tvoi,profesionalno izkrivqvane li imash ili dokato uchenicite recitirat nqkoe stihotvorenie ti pishesh komentari v hotarena.Kato si takav golqm kapacitet i Ainshtain kakvo pravish tuk cheti si knijkite i ne si natovarvai dopalnitelno bolniq mozak.Aman ot takiva vseznaikovci na vsqka mandja merudiq

    Отговори
  • img
    Do разбирача който всичко знае и му е ясно
    21 Авг 2015

    Аз съм долна така ли? А това да обиждаш хората,че са курви не е долно так ли?А относно къде и колко вися си е моя работа,а по начина ти на писане се вижда колко гнусен човек си...!Алисия курва,тук там и на другите им лепна обидни епитети.Я първо се виж ти самия що за човек си и тогава давай определения!!!А и да ти кажа с тия тъпи примери ,които даваш нз да ти се смея ли или да се хвана за главата.Повярвай ми,знам примери в които чистенето и на 100 тоалетни не би помогнало.Тесен ти е мирогледа явно,след,като не знаеш,че НЕ ВИНАГИ ИМА ИЗБОР!!!! И не винаги миенето на кенефи е решение!Тъпак повярвал си че много знае-си ти !!И за какво достойнство говорим щом ще се мият канефи изобщо!И недей да мислиш,че да си продаваш тялото е лесно!

    Отговори
  • img
    До написалата отговор на Ели.
    21 Авг 2015

    Избиращият добри текстове и държащ се възпитано,не значело,че е добър човек.Но не значи и че е лош човек.И защо обиждаш и Божинов-със сигурност е сто пъти по-добър и по-свестен от тебе,сипващата ситничко злоба и злъч.

    Отговори
  • img
    и
    21 Авг 2015

    Ти продължаваш фразата ми, приписваща ми думи, които не съм казала. Аз никъде не казах, че е нещо лошо, че е златотърсачка. Не ми харесва това, че се прави на нещо, което не е и на света вода ненапита, когато до момента целият й живот и всичко, което прави, говори само за едно и води в една посока. Ето това не ми харесва, не че търси все богати мъже, пък ако ще да са глупави и ако ще да се вижда, че само им се ходи от цвят на цвят. И чети внимателно - аз съм фен на музиката й, което не ми пречи да видя тя какъв човек е и което няма как да ме накара да си кривя душата и да кажа, че Валери е умен и изобщо да позлатявам вече всичко, имало и най-бегъл контакт с Алисия, само защото има хубави песни. И ако тя беше това, за което се презентираше пред хората, точно никога не би се влюбила в бавноразвиващ, който едва свързва две думи. Това за "добре изглеждащ и симпатичен" просто ще си го пропусна край ушите и ще го отдам на това, ч че си се объркала. Нито на живо е такъв, нито от екран, нито на снимки. Лъха на простотия от него. Простотията е нещо осезаемо, което се чувства, точно както злобата на жена му Николета. Изобщо спориш с мен за неща, които не съм казвала. Аз не казах, че няма как никоя жена да се влюби в него или че Алисия не би имало как. Но тази Алисия, този ОБРАЗ, който тя се опитва да гради за пред медиите, че е, ето тази жена не би се влюбила никога в него. А и не е само Валери, та да кажем, че е сулчайност. Тя от 4 връзки по-продължителни, които е имала, все са били с дебелаци, глупаци, женкари, плешивци, много по-малки (Гущеров) или много по-възрастни от нея (Пехливанов), т.е. все връзки, от които е ясно, че няма как да излезе нищо, но нея това просто не я интересува, защото тя търси това, което е общото между всички тези мъже, а именно - париците.

    Отговори

Напишете коментар

Вашия имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *