13 Септ 2025

Ексклузивно! Николета ли пречеше на Валери да вижда Валерко? Кой заплашваше с пушка футболиста? (Отговорите ТУК)

Ексклузивно! Николета ли пречеше на Валери да вижда Валерко? Кой заплашваше с пушка футболиста? (Отговорите ТУК)

Николета Лозанова умишлено е настройвала Валери Божинов против сина му Валерко и не му е позволявала да поддържа нормални отношения с него и майката му Алисия. Това намекна вчера фолк певицата с гневно писмо във Фейсбук, което уж беше насочено срещу HotArena.

\"Смятам за нормално да поддържам контакт с бащата на детето ми и недоумявам защо някои хора намират това за странно и нередно. Странно беше, когато комуникацията между нас липсваше, така че се радвам, че в момента я има, защото за мен щастието на сина ми е над всичко!\", написа Алисия, като индиректно обвини Лозанова за \"липсата на комуникация\" с Валери преди.

Истината обаче се оказва доста по-различна и умишлено прикрита по грозен начин от изпълнителката, сочи проучване на HotArena. Николета не само, че никога не е пречила на Божинов да вижда наследника си, ами именно тя е искала тези срещи да бъдат по-чести.

Преди 2 години, когато Валерко беше с баща си, Лозанова и Никол на почивка в Дубай, именно телевизионната водеща е дала идеята да си спретнат екскурзия, при която да вземат и двете деца, за да бъдат заедно с татко им.

Наблюдателни потребители отбелязаха и още манипулации в теорията на Алисия.

\"Имала нормални отношения с бащата на сина си. И от кога? Откакто загуби няколко дела за баснословни издръжки и Валери реши да ти дава повечко, че да може да вижда сина си?\", пише възмутен интернет потребител.

Друг добавя: \"Аз се чудя ,това момченце Валерко ,което заедно с майка си позираше до Михайлов с разни гримаси, пози и жестове, явно демонстриращи щастие и любов, как сега ще бъде в същите състояния и с родния си баща. Алисия нанесе огромна емоционална щета на собствения си син, карайки го да приема чужд за него човек като част от семейството му. И как така детето ще е щастливо с чужд мъж, ще кара с него празници, ще спортува , а седмици след това ще трябва да го забрави, защото не вярвам Алисия отново да го принуждава да я придружава на срещи с Николайчо, ако все още са заедно?“, пита друг.

Трети директно твърди още по-скандални неща, като дава и факти:

\"А Алисия не се ли гавреше с второто семейство на Валери - на песни го изпя, сестричката на сина си не приемаше, сина си не пускаше при родния му баща. Трябваше да получи мноооого пари за да промени държанието си спрямо двете деца и то съвсем на скоро се случи това. Алисия никога, никога няма да приеме Никол, докато Николета се постара да приеме Валерко веднага. Друг е въпросът, че певичката се обриваше от това и пречеше непрекъснато. А за организираните обиди по всевъзможни сайтове по адрес на Лозанова и дъщеря и мога да добавя, че пак са отвратително нейно дело\".

HotArena задава няколко въпроса на Алисия като разчитаме, че тя, както винаги до сега, ще ни отговори и коментира.

Кой заплашваше с пушка Валери Божинов, когато искаше да види сина си?

Кой изпращаше човека с пушката на срещи с Божинов?

Кой публично пред много хора е коментирал кога за последен път през септември миналата година Валери е правил или не правил нещо за сина си?

HotArena знае отговорите на всички тези въпроси и ни е любопитно дали Алисия ще ги коментира?

HotArena умишлено не разкрива отговорите на въпросите, защото смята, че е много грозно деца да бъдат замесвани в параноите на родителите си.

Автор

HotArena.net

Интернет таблоид за клюки, скандали и светски новини. Отразяване на жълти новини, интриги, светски партита и събития.

111 коментара

  • img
    MAIA RYSEWA
    19 Септ 2015

    be taia prosta nikoleta...kogo e tragnala da obwiniawa....razwali semeistwoto na alisia...i sega drygite sa i winowni 4e bboginow ia razkara...tplkowa dosaden trawestit...ne spria da se zaiagda s alisia....eeee....doide li na neinoto mesto....boklyk mrasen....xaide da te pozdrawim s edna pesen na dj. damian ..WARWI PRI MAIKA SI PA4A..

    Отговори
  • img
    Отговор
    19 Септ 2015

    В грешка сте. Не от известно време насам, а от 4 години Хотарена коментира личния живот на известните, защото това им е работата. А въпроса ви за доказателствата е основателен. С интерес всички очакват доказателства за изневерите на Николета и смс до шиши и миши:)

    Отговори
  • img
    е айде сега
    19 Септ 2015

    Контактът с Николета бил сведен до минимум.Това оправданията на Ася.Истината е,че тя сведе контакта на Валери със сина си за да му прави гадно.Едва ли Валери е настоявал малкия му син да се среща с Николета.Има толкова места и начини за да бъдат само те двамата,ноооооо Ася нали е хитра лисунгерка,как така ще пусне детето,нали трябва баща му да страда,да му набие канчето,че я е изоставил.Знаем ги тези номера.

    Отговори
  • img
    meh
    19 Септ 2015

    Hotarena знае отговорите на тези така смело зададени въпроси, защото: Алисия и Валери много са държали вие да присъствате на техните срещи и разговори и сте очевидци, или защото някой ви ги е "подшушнал"..... силно се съмняваме, че е първото...пак диктовки.... Алисия и малкия Валери едва ли са причината за раздялата, не им прехвърляйте топката в опит да блесне онази

    Отговори
  • img
    ma4enicata Asq Doi4eva
    19 Септ 2015

    Za nikoi ne e taina,4e z ada otma6tava na valeri 4e e sd nikoleta,onazi dolna i podmolna,nizka jenica Asq Doi4eva ne mu dava6e sina im. Hod na slaba i ot4aqna jena,gotova na krainosti (dori da strada deteto i) za da narani ba6ta mu. Hitra e, hodi reva v efir, slojimaska na ma4enica i horata lapnaha. Horata obi4at stradalki kato teb Asia, za tova te pozdravqvam za hitriq ti hod,samo 4e ne vsi4ki.Prikrita si ,hitra i gadna, puska6e pesni, drazne6e se ,izob6to si gnusna s postapkite si.

    Отговори
  • img
    хаха
    19 Септ 2015

    Николета е впрегнала малолетната армия да я защитават. Защото си личи под всяка статия, дори и най-гнусните лъжи да са, на кого са повече феновете. Изяжте се от яд!!!!

    Отговори
  • img
    up
    18 Септ 2015

    и като имаш в предвид ,че това са фенове на Алисия. Слушането на чалга води до това.

    Отговори
  • img
    365
    18 Септ 2015

    Знаете ли къде и кога си снима папараци?

    Отговори
  • img
    хаха :*
    18 Септ 2015

    Да никой не защитаваш освен оная парцалеса свирколета.Според теб Алисия иска ли да я коментират и разнасят навсякъде,тази която го иска очевидно е оная мърла дето от злоба е заприличала на мумия.И да според много хора е нормално Алисия най-накрая да се защити,защото не може да се пишат само някакви гнусни неща за нея и тя да си затваря очите,всеки нормален човек би реагирал така,ако не и по зле

    Отговори
  • img
    офф
    18 Септ 2015

    Какво стана с Клозетиното "Няма да хуля, няма да обвинявам никого.." Не само обсъждане на Николетините шизофренични изблици между Михайлов и Божинов е било достатъчно (както каза самият вратар в интервю), лечение при психиатър и трябва на нея, за всичко друго е вече късно ! Сега сводника( който държи Съдбата и в ръцете си) да я пуска тая с ограниченият интелект пак на някъде, за да изпълнява простите команди, с които е свикнала:" Надупи се!", "Гълтай!", "Покажи цици!","Съблечи се!"...Виждаме, че повечето вече ги изпълнява безотказно...Да си продължава все така и да не се напъва с неспецифични, непонятни и недостижими за нея неща!

    Отговори
  • img
    хохохо
    18 Септ 2015

    Казах ти, че е верен, мила той на стила си! Беше с мен като се влюби в теб и ето как взе ти ролята друга някоя и по темата слушай ме сега.. В списъка на бившите добре дошла! Казах ти: "не бързай" като ми се смя !! Сега, смея се аз! В списъка на бившите му си след мен! Как е любовта удобно ли ти е на място две? Как обърна се обаче ти си тази, дето плаче !! Беше с мен като се влюби в теб и ето как взе ти ролята друга някоя и по темата слушай ме сегаа..

    Отговори
  • img
    :)
    18 Септ 2015

    Е аххахахахахахах как защо, защото тук се пише това което нареди бившата отчаяна съпруга т.е. само неща които са в нейна полза. Хот Арена са всеизвести с това, че само лъжат, манипулират, фалшифицират и си измислят. Междудругото Хот Арена ето ви още един въпрос - ОТГОВОРЕТЕ МОЛЯ НА СВОЯ ЧИТАТЕЛ!

    Отговори
  • img
    !
    17 Септ 2015

    Хотарена, предлагам всички коментари сдържащи име Курволета,Спермолета и тем подобни обиди да не публикувате-много е гнусно дори да се четат.Стига сме толерирали простотия и цинизъм!

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    17 Септ 2015

    Ами незнам вие кажете, наистина ли са в развод, нали вие публикувахте изявленията им във ВАША обширна статия. Нали вие написахте, че Николета иска развод от Валери за системни изневери - дайте снимки на изневерите на Валери, нали вие написахте, че тя се събира с Ники Михайлов - дайте снимки на Николета и Михайлов, нали Божинов имал некви регистрации в некви сайтове и бил спал с непълнолетни - може ли да ни покажете тези регистрации, може ли да ни покажете снимки с тези момичета?????????????????????????/ ВЪОБЩЕ МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОКАЖЕТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО???????????? И МОЖЕ ЛИ ВМЕСТО ДА ПИТАТЕ , ДА ЗАПОЧНЕТЕ ДА ОТГОВАРЯТЕ НА НАШИТЕ ПИТАНИЯ??????????????????? Като например защо представяте чужда снимка свалена от интернет за снимка на Алисия??????????????? ДО КОГА ДА ЧАКАМЕ ЗА ОТГОВОРИ? Вие можете ли да ми изпратите копие от разговора проведен в дома на Алисия, който преразказвате сякаш сте били там? А? А копие от съобщението на Ники Михайлов, а? ЧАКАМ ОТГОВОРИ!

    Отговори
  • img
    ....
    17 Септ 2015

    Най-вероятно няма да отговорят. Чакат заповед отгоре, шефкинята трябва да пусне нареждане.

    Отговори
  • img
    мда
    17 Септ 2015

    Алисия знае къде да удря...понеже е гадна ,това не е тайна за никой.Нейния коз е детето и точно него използва.Никой не е намесил децата,тя е тази,която ги забърква,естествено за да направи драмата по-голяма.Колко статии има писани и за нея и за Николета,защо до сега мълча,защо точно в този момент се намеси? Защото е подла,низка и долна жена и такива са и постъпките.

    Отговори
  • img
    ppp
    17 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> Защото Хотарена е собственост на .... (Пълни глупости сте написали. Бележка на Админ) </body> </html>

    Отговори
  • img
    pppp
    17 Септ 2015

    hotarena zashto po vsichki saitove pisaha,che se razdelqt zashto Valeri razbral,che Nikoleta mu izneverqva s trima,a samo vie pisahte,che se razdelqt zashtoto Valeri izneverqval?

    Отговори
  • img
    пфф
    17 Септ 2015

    Хотарена повръща ми се от вас, болни мозъци!!! Пълна идиотия е тоз сайт. Николета много се ядоса и цяла сутрин май е мислила какво да ви изпрати, за да публикувате. Изроди.

    Отговори
  • img
    Petq Turnovo
    17 Септ 2015

    TOVA S PUSHKATA E SAMATA ISTINA.SESTRATA NA VALERI MI E PRIQTELKA MIHAELA I TW MI GO E KAZVALA.VSICHKO TOVA SE SLUCHVA V VAKAREAL.QVNO BASHTA I NA TAQ DOLNA MASTIQ E SUSHTIQ KATO NEQ

    Отговори
  • img
    Coory
    16 Септ 2015

    Та тя НикУлинкЪ по природа си долна, от години се "яде" с Алисия, та сега ли да спре?..... Злобата и простотията й са в излишък, а това което показва сега, са ЦИГАНСКИ НОМЕРА! Но нали си е проста, не може да вдене че хората не пасат трева, така че напразно се хаби!

    Отговори
  • img
    111
    16 Септ 2015

    Кой сте вие че Алисия да ви дава каквито и да било отговори???Смешни сте!!!! Резила ви е голям,но как иначе почерка на НиЛо е виден!!Колко ниско още може да падне не знам.Но не ме учудва елитните бардаци са и приоритет в живота,но скъпите парцали и стоят прекалено евтино а за мозъка дори и пластичните хирурзи не могат да и помогнат!!За пояснение тук злоба няма негативните коментари са мнения не ти завиждаме че да злобеем просто няма на база на какво.....

    Отговори
  • img
    heheeee
    16 Септ 2015

    leko ,leko semeistvo Doi4evi,vijte sestra si ot zloba na kakvo e zaprili4ala.Da ne vzemete ne6to da se zadavite,4e ne Nikoleta ami nqkoi ot vas da pukne.Asio ma,parcaleso,ne te li e sram ,kato gleda6 semeistvoto ti i ''vernite'' ti fenove kakvi gnusotii pi6at? Moje li taka kato cigani da kalnete,to e istina 4e ima ne6to poma6ko v teb,4e kalne6,proklina6 nared,ama vazdarjaite se malko,ne si li 4uvala 4e kletvite se vra6tat.Vij se kak izglejda6 i na kakvo prili4a6.

    Отговори
  • img
    haha
    16 Септ 2015

    Абе тука и слепите ще видят кой какво е замесил.В случая тръгнаха двамата да се развеждат и отнякъде хотарена веднага намеси Алисия.После ти ми обяснявай тя как си била замесила децата.Дори не е нужно да защитавам някого за да е очеизвадно статията от вчера и тази в чий интерес са написани.Мен ме дразни че не си дигнат гъза от Хотарена и да тропнат на вратата на Алисия и не я попитат лично пушки вадила ли е,какво е правила,да отидат да пиптат Божинов вярно ли е че не му е давала детето и тн.Нас читателите примерно това би ни интересувало,а не това което я интересува Николета Лозанова.А и между другото интересува ни сега Николета защо се развежда и би било интересно то Хотарена като са толкова гъсти с нея да ни съобщят.На нас ни е интересно,а и не вярвам тя да се обиди след като преди време извади клипче от телефона на Азис за да си вдигне рейтинга.

    Отговори
  • img
    Ангелова
    16 Септ 2015

    Повече от ясно е,че статията е от Николета.Жалка си,излагаш се.Ти не че си спирала изобщо.

    Отговори
  • img
    haha
    16 Септ 2015

    Хотарена предвид че Николета и Светлана Василева си прехвърляха слюнки на рождения ден на втората спомената,не ви е обективна статията.Всички четящи с акъл им е ясно че обслужвате чужди интереси различни от тези на читателите си.Това ако ви е журналистика аз главата ще си отрежа.Оттук ни е ясно защо задавате въпроси,които самата Николета я е шубе да отправи сама публично към враговете си от страх да не я нападне цялото общество,не само враговете й.Не ви ли е срам да се бъркате в живота на едни две деца,които утре ще порастнат и ще ви прочетат статията и ще разберат и майките и бащата кви са ги творили.Малко срам няма да е излишен в момента и вземете обслужете читателския интерес и вземете интервюта от двете потърпевши и от Божинов,а не да блещите на Николета фантасмагориите.

    Отговори
  • img
    ahah
    16 Септ 2015

    Това за срамът за забъркването на децата в цялата простотия го пишете на Алисия. Тя вчера го написа и забърка. Не ви е виновна Хотарена

    Отговори
  • img
    hoho
    16 Септ 2015

    Mnogostradalnata GENOVEVA da ne znae mnogo,za6toto tochno tq beshe tazi,koqto ne davashe na Vlaeri da si vijda sina.Ot4aqn opit na izostavena jenica da otmasti na biv6iq si maj.Aide bry4ko zlobna stiga si se mesila v 4ujdite vzaimootno6eniq,gledai si karierkata na 4alga peva4ka i ne se zanimavai s horata.Vse pak ne vsi4ki sa kato teb da si raznasqt li4niq jivot po televiziqta za da gi vidqt kolko stradat.Nqkoi drugi za razlika ot teb prosto prodaljavata naped.

    Отговори
  • img
    резил
    15 Септ 2015

    те от коментарите могат да разберат,колко е умствения багаж и на феновете на едната и на другата.Голям резил.Накрая тези двете ще се разцелуват,а вие тука още ще се замеряте словесно.

    Отговори
  • img
    И аз питам
    15 Септ 2015

    Няма да ти отговорят, защото всичко идва от болната глава на Ни..., пардон, Курволета и нямат доказателства за нищо, но и на мен ще ми е интересно как ще излязат от ситуация? Най-много утре да се пусне друга фантастична статия: Шиши насилвал Николета и тя се жертвала за кариерата на Валери!! Тая жена е пълна порнография и само се чуди на кой да си изкара злобата!

    Отговори
  • img
    Мимето
    15 Септ 2015

    Да е жив и здрав ТАТКОТО, че да си гледа и издържа прекрасните дечица ЩОТО МАЙКИТЕ ИМ НЕ СА КАДЪР!!!! Божинов заслужава по КЛАСНИ жени от чалга-певачки и разпръчени и безмозъчни плеимейтки!!! Тези плиткоумни маймуни го доведоха да катастрофа!!!!

    Отговори
  • img
    льольо
    15 Септ 2015

    Това моето беше най-вече към един от цитираните коментари. А кой от всички тези баджанаци е крив и кой е прав - не ме интересува. Целият този сериал ми се струва като социален експеримент "От глупав по-глупав, най-глупав народът".

    Отговори
  • img
    хаха
    14 Септ 2015

    Алисияяяя как сииии ?

    Отговори
  • img
    Www
    14 Септ 2015

    И двете май не са читави...колкото по вече се обясняват толкова по вече затъват в лайна.отношенията са сложни,но ако всички са добронамерени и тези две деца са в крайна сметка брат и сестра ,каквото и да се е случило,трябва да поставят интересите на децата на първо място,всичко друго е злоба

    Отговори
  • img
    Анна
    14 Септ 2015

    Обаче не Николета, а "кака му Ася", както я наричаш си заряза кариерата на певица и живееше с него в Италия. И не кака му Ася му провали кариерата, защото неотлъчно беше с него където и да играеше. А тази мизерница Никлозета я интересуваше само нейния си г*з и тя го провали, като го върна обратно в България. Интересуваше я само нейната жалка кариера, изградена на гърба на Алисия и това да пишат за нея как се челне по доскотеките. Май паметта ви е доста кратка, като става на въпрос за цигането Гни Ло. Какъв модел е Николета като е висока 1,20, има изкуствени цици, коса, татуировки и гаден цигански тен? Май не знаете истинското значение на думата "модел", която в България е наименование на ку*ва. Николета може да е "модел" само в БГ, защото в чужбина ако я видят ще умрат от смях, и гаргите по дърветата ще и се смеят.

    Отговори
  • img
    ...
    13 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> Хотарена, отношението към читателите ви е отвратително. Отговора на много въпроси се състои в две лигави думи колкото да мине номера. Щом толкова печелите от реклами, тогава да спрем да посещаваме сайта, та да ви се обезмислят рекламите.&nbsp; <br /><br /><br /><br /><strong>(Не можем да ви кажем какво да правите:) Правите каквото искате. А за това дали уважаваме читателите- единствено ние не трием коментари каквото и да пишат за нас. Мисля, че този факт говори достатъчно ясно. Поздрави от Админ)</strong> </body> </html>

    Отговори
  • img
    Coory
    13 Септ 2015

    Така е, много си права, НикУлинка ще си остане "стара мома" но с дете. Брак с Валери не успя да сключи, друг като него няма да намери, та кой ще се ожени за нея като всички я е....т срещу заплащане Защо им е да се женят за нея????.....

    Отговори
  • img
    ех-брех
    13 Септ 2015

    От 2 дни всички медии преливат с материали за Божинови и техния развод. Много странно че точно в този момент Алисия отправи обвинения срещу Николета, че поръчвала статии. Не може да преглътне жената, че фокусът е върху тия двамата, а за нея ни ред, ни дума. Даже раздялата и с Михайлов не предизвика особен интерес в жълтата преса. Та сега се набута където не и е мястото. Не съм ничий симпатизант, но държанието на тази жена е повече от подло и нагло. Винаги тя в ролята на жертва, винаги страда, а на всичкото отгоре въвлече в целия този цирк и детето си (не знам как Валери го позволява). Прави ми впечатление, че след като се появи в Папараци изригна със злъч и омраза срещу Николета, но нито веднъж не се обърна към продуцентите на предаването с каквито и да било претенции, защото трябва да си много тъп че да вярваш че водещата дърпа конците на всичко. Второ - неприятни за певицата истини излизат не само в този сайт (включвам вестници и списания). Нито веднъж тази жена не се е обърнала директно към техните собственици и редактори с обвиненията които сипе срещу Лозанова. Видиш ли Николетка протегнала дъъъъъългите си ръчички и с огромните си връзки с които контролира цялата печатна и електронна медия в България изфабрикувала грозни лъжливи статии срещу иначе примерната, безгрешна и перфектна Ася. Голи обвинения БЕЗ ДОКАЗАТЕЛСТВА! Защото всеки може да си мисли и предполага каквото си иска, но не може да обвинява без да има доказателства, защото е подсъдно.

    Отговори
  • img
    !!!!
    13 Септ 2015

    Николета, ти ли си ма? Познах тЪ от грамотното писане

    Отговори
  • img
    qna
    12 Септ 2015

    alisiq e mazohistka obi4a da q naranqwat i pak tam se wry6ta

    Отговори
  • img
    Кристина
    12 Септ 2015

    Тази Николета не се спря, голяма злоба значи. И аз да съм на мястото на Алисия и аз нямаше да пускам Валерко в началото при тях. Освен това се вижда коя е истинската майка и коя за пред фейсбук. Алисия като ходи с Ники до Малдвивите взе и малкия Валерко с тях, а Николета две седмици след като роди и хукна за Бора Бора, без да я е грижа за детето. После не бяха дискотеки, нощни клубове и т.н. От време на време и някоя друга снимка с Никол, за да видят, че освен "хубава" е и добра майка и обичана съпруга.... Въздух под налягане, ето какво е тя. Жалка комплексирана личност, с ниска самооценка.

    Отговори
  • img
    365
    12 Септ 2015

    Николетке каквото и да кажеш вече фактите са си факти. Валери те заряза, разбра и той каква си. Колкото и да се опитваш да очерняш Алисия, хората не са слепи и виждат истината. Валери също макар и късно я видя! Дано да се съсредоточи върху кариерата си която претърпя пълен крах заради теб. Личният му живот прозираше и в професионалния за негово съжаление. Пожелавам на Валери и Алисия много щастие макар и поотделно... Валери се оттърва от най-голямото зло в живота си.

    Отговори
  • img
    у
    11 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> защото хотарена е собственост на пеевски,един от клиентите на курвулета<br /><br />Хахаха- бележка на Админ:) </body> </html>

    Отговори
  • img
    .
    11 Септ 2015

    Няма вече параван,истината е на лице,Николета е никоя.Паднаха и акциите,паднаха и фиксингите,откъдето тръгна,там се върна.Напъните на сводниците,обвиненията срещу кого ли не,нищо не помага,майна.А това е златния гол в кариерата на Божинов,даже два-един в увисналия цигански минетчийски сурат,другия в увисналия разшльокан цигански сифилистичен гъз.Оле,Божинка,дойде ти акъла,макар и късно.

    Отговори
  • img
    HAHAHAHAA
    10 Септ 2015

    Не напротив не може да преглътне, че фокусът НЕ Е върху тях двамата, а намесват който им падне - я нея, я Азис, я Михайлов, я Галена, я детето - ма те тия всичките хора не са били женени за Николета, от къде на къде ще ги намесват?!!?!!?!

    Отговори
  • img
    !
    10 Септ 2015

    Прекрасни цитати на потребители,които наистина разсъждават трезво.Един от тях съм аз и въобще не съм фен на Николета,но я подкрепям напълно.Помията,която се излива върху нея, обожестваването на другата-Алисия е крайно погрешно и пресилено.Смятам ,че подмолна,подла и лицемерна е именно певицата, а за травмирането на сина си ще си плати рано или късно.Момченцето е доста бързо пораснало,разлигавено и с извратена представа за семейство и живота като цяло.

    Отговори
  • img
    Катя
    10 Септ 2015

    Олееее,олеее ненормалници всеки ден по 100000 статии и все плюене и все пумия по Алисия аман от тази психопатка Николета Лозанова. Спри се жена толкова се излагаш, не знам Валери сигурно не може да се покаже от срам заради теб. Е Валери видя ли сега каква жена си имал в действителност проста, злобна и всеки който не и угоди на голямата кратуна е то тя започва да плюе по него. Лозанова имаш типичното селско отношение към хората които не ти харесват, плюене и клюки имай самочувствие бе жена. Жена отврат!!!!!!!!!!!!!!!!!ЧЕСТИТО ВАЛЕРИ, И ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ДОБРИЯ ИЗБОР!

    Отговори
  • img
    hahhah
    9 Септ 2015

    Истина е,скоро го видях на летището,май си идваше в България,чакаше го едно доста младичко момиче,беше стройна брюнетка,излъчваше класа,много усмихната,далеч от нашите ''моделки'' и прочие,тръгнаха си заедно,та той вече се прибира при нея ,не при жена си май.За него сега ще бъде по - добре да се отчужди от тези среди и да започне нов живот със по стойностни хора,които ще му помогнат и в кариерата,да върви напред,смятам че заслужава много повече от Тарана. -Komentar od statija vuv hotnews

    Отговори
  • img
    zneh si
    9 Септ 2015

    valeri e dolen pomiqr 6tom pozvilqwa kurvoleta da mu se ka4va na glavata

    Отговори
  • img
    абсолютно
    8 Септ 2015

    абсолютно,съгласна съм с долния коментар.Тук няколко човека си пишат и отговарят сами и обиждат наред.Има много начини да изкажете възмущението си от някой,без да обиждате.почерка на коментарите съдържащи обиди е един и същ.никой не е длъжен да харесва ни едната,ни другата,но имайте малко повече уважение...поне към себе си.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    8 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> Ами незнам вие кажете, наистина ли са в развод, нали вие публикувахте изявленията им във ВАША обширна статия. Нали вие написахте, че Николета иска развод от Валери за системни изневери - дайте снимки на изневерите на Валери, нали вие написахте, че тя се събира с Ники Михайлов - дайте снимки на Николета и Михайлов, нали Божинов имал некви регистрации в некви сайтове и бил спал с непълнолетни - може ли да ни покажете тези регистрации, може ли да ни покажете снимки с тези момичета?????????????????????????/ ВЪОБЩЕ МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОКАЖЕТЕ КАКВОТО И ДА БИЛО???????????? И МОЖЕ ЛИ ВМЕСТО ДА ПИТАТЕ , ДА ЗАПОЧНЕТЕ ДА ОТГОВАРЯТЕ НА НАШИТЕ ПИТАНИЯ??????????????????? Като например защо представяте чужда снимка свалена от интернет за снимка на Алисия??????????????? ДО КОГА ДА ЧАКАМЕ ЗА ОТГОВОРИ? Вие можете ли да ми изпратите копие от разговора проведен в дома на Алисия, който преразказвате сякаш сте били там? А? А копие от съобщението на Ники Михайлов, а?<br /><br /><br />(Не се палете толкова много:) Тепърва ще има статии със снимчици и други неща. Като начало всички чакаме снимките от частните детективи на Валери:) Хубава вечер. &nbsp;Пак бележка на Админ) </body> </html>

    Отговори
  • img
    tctc
    8 Септ 2015

    A vie ot hotarena v kachestvoto si na kakvi davate otgovor na publikaciqta na Alisiq vav facbook, razbiram da se opravdaete za snimkata na Sofiq Saravda no ottam na setne kakvi ste vie za da komentirate koi zabranqval na Valeri da vijda deteto,i che vidishli Nikoleta nastoqvala Valri da se vijda s malkiq po chesto ,ta i pushki spomenavate.Ta pitam pak koi ste vie advokati na Lozanova,neini piari ili kakvi.

    Отговори
  • img
    До up
    7 Септ 2015

    Ама защо говорите все едно Николета няма нищо общо с чалгата, даже повече от Алисия има. Снимала се в 10 чалга клипа поне, при това с едни от най- вулгарните текстове. Дружи с фолк- певачки и кани такива на поразия в предаването си. Не защитавам никого, но това , че Ася е чалгаджийка се отнася и за Николета на 100 % . Тя популяризира постоянно тази музика, това , че не я пее (слава богу), не значи , че не чалгаджийка.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    7 Септ 2015

    И не е зле като ми дописвате коментари и въпроси на админа в моя коментар, да дадете опция да ви отговоря отдолу, а не минавайки на следващата страница коментара ми, отговора под него просто да изчезва!

    Отговори
  • img
    Moni
    7 Септ 2015

    Мда, продължавай все така Николета, мъжът ти да разбере с каква жена е живял в последните няколко години. Способна си само на това да плюеш, да обиждаш, да обвиняваш всички останали за грешките ти, това е поредния резил за Божинов. Не е достойно да изкарваш кирливите ви ризи на показ, не е достойно да обвиняваш някой за това че ти си направил нещо нередно което е довело до разпад на семейството ви, не е достойно да се опитваш да се оправдаеш чрез някой само и само ти да си чиста. Айде сега ще те видим каква "ЗВЕЗДА СИ" и колко си не заменима, защото си известна само с това че отмъкна на времето Валери от Алисия и Валерко, и с това че после стана него съпруга законна или не знаем че е спорно ;),та другото с което все се пъчеше е вашите семейни снимки и с нищо друго, е сега ще те видим до къде ще стигнеш с твоята некадърност и злоба???!!!!

    Отговори
  • img
    хохохо
    7 Септ 2015

    Поздрав за "незаменимата"-" Добре дошла" :)))))))))

    Отговори
  • img
    lili
    7 Септ 2015

    Veche e yasno i za decata che Nikoleta vi plashta za tezi publikacii. ...Ne vi pravi chest kato media da razchitate na diktovki ..badete obektivni ako iskate da badete priemani naseriozno ....

    Отговори
  • img
    :)
    6 Септ 2015

    А къде са доказателствата за изневерите на Николета?

    Отговори
  • img
    НЕЛИ
    6 Септ 2015

    4УДЯ СЕ ЗАЩО ЗАДАВАТЕ ВЪПРОСИ КЪМ АЛИСИЯ ЗАДАЙТЕ ГИ КЪМ ВАЛЕРИ НАЛИ ТОЙ Е ПОТЪРПЕЩ

    Отговори
  • img
    соня
    6 Септ 2015

    Да, много странно откога Ася поддържа "нормални" отношения с Валери. И да, смятам, че тя има пръст в раздялата му с Николета. Алисия винаги го е манипулирала посредством сина си. И детето го вкара в драми и трагедии. И то страдалец. Не го остави да си изживее детството и да бъде щастливо. Няма лошо да прекарва време с баща си и новото му семейство. Това са нормални неща. А Николета винаги е показвала че приема Валерко. Така че драмите тук просто са излишни. Валери позволява на чужди хора да влиаят на отношенията с жена му, лесен е за манипулация. Такъв мъж здрава къща не гради. Разделите с жените в живота му го показват.

    Отговори
  • img
    ОК!
    5 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> От 93 коментара под тази статия, едва ли са на 2-3 както си мислите, та от тези 93 коментара има, няма 10-на в подкрепа на Николета Лозанова бивша Божинова. А И СТАТИЯТА Е ПОВЕЧЕ ОТ НЕЛЕПА,ПЪЛНА ФАНТАСМАГОРИЯ НА НЕЧИЙ БОЛЕН И ЗЛОБЕН МОЗЪК.<br /><br />(От тези 93 коментара 4 са твои като си писал с различни никове. Ползвай един ник, &nbsp;за какво ти е всеки път с различен? Поздрави от Админ)&nbsp; </body> </html>

    Отговори
  • img
    А
    5 Септ 2015

    Ама Хотарена,защо така избирателно анализирате коментарите на читателите си?По-добре кажете,защо Николета по-миналия месец беше заразила Шиши с хламиди,а и всички,свързани с нея.Оправи ли се вече човека,че хората ще мислят,че от друго му пари под гъза.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    4 Септ 2015

    ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ЧАКАМ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ СИ ХОТ АРЕНА!!!!!!!!!!!!!

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    4 Септ 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> ХАЙДЕ ДЕ НИКОЛЕТ АРЕНА, КАКВО СТАВА И НИЕ ЧАКАМЕ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ СИ, ЗАЩО МЪЛЧИТЕ, ЗАЩО НЕ ОТГОВАРЯТЕ????????????? И ЗАЩО НЕ ПОПИТАТЕ ПЪК НИКОЛЕТКА КАК ТАКА СА БИЛИ РАЗДЕЛЕНИ И В РАЗВОД, А ТЯ ЦЯЛ МЕСЕЦ ТЯ ЗАБЛУЖДАВА, ЛЪЖЕ И МАЖЕ, ЧЕ СА ЗАЕДНО И ВСИЧКО ИМ Е НАРЕД????? ПИТАЙТЕ НИКОЛЕТА ЗАЩО ЛЪЖЕШЕ, ХАЙДЕ ДЕ!<br /><br />(А наистина ли са в развод? Това е новина:) Може ли да ни изпратите снимка на документите за развода?:) Питане от Админ) </body> </html>

    Отговори
  • img
    кошмар
    4 Септ 2015

    Вие сте болни.

    Отговори
  • img
    Ха
    4 Септ 2015

    Черната се праскала като за световно, сега Алисия й е виновна!

    Отговори
  • img
    umri nikoleta
    3 Септ 2015

    mrusna gad dolna si ti dano puknesh ot zadavqne sus sperma i analen sex kurva!

    Отговори
  • img
    браво
    3 Септ 2015

    Обективно мнение! Хотарена защо не се вслушате малко в читателите си, явно не всички са на по 11 години!!!!

    Отговори
  • img
    Оффф
    3 Септ 2015

    Аман от тази ПАЧА Курволета! По цял ден се чуди къде да си пробута платения ПР и понеже само тук минава номера, четем по хиляда статии. И сега кво, че се развежда? И все някой й е виновен за нещо. Освен, че показва, че е малоумна и със сериозни отклонения, друго не виждам. Направо ми е мъчно за детето й, че като порасне унижението от такъв родител ще го влачи цял живот.

    Отговори
  • img
    offfffff
    2 Септ 2015

    Идвам с пушката за грозни животни да ги гръмна и тримата...двете кокошки ще си издерат очите а валерин седи като путка,скляпа на парцали55

    Отговори
  • img
    Ради
    2 Септ 2015

    Абе вие не сте добре :x ... Направо нямам думи , на ден пускате по 10 статии свързани със Николета , Валери , Николай и Алисия , че и децата им намесвате . Никой не ви знаеше до последните 2 дни , в които буквално вие си направихте реклама на гърба на тези хора . Заглавията , които поставяте предизвикват вниманието на хората , но всъщност , когато прочетът така и не намират отговора на въпроса , който се намира в заглавието . Все едно и също . Чудо голямо , че са се били разделили .. Ами нищо не е вечно , нормално е , но не правете от мухата слон . Щом почнахте да цитирате и тези , които са коментирали , ясно ми е какви източници имате и колко истина излагате :) оставете ги хората на мира , може би тази вечер в Папараци Николета Лозанова ще разкрие всичко , не че ще бъде на 100% истина . Не я харесвам , привърженичка съм на Алисия :)

    Отговори
  • img
    до 365
    2 Септ 2015

    Как може да възхвалявате пък сега този женкар Валери?Не знам кой какво ,но фактите са ,че Валери за втори път оставя жена с дете.А като се има пред вид ,че Николета е казвала,че не би простила изневери,що ли си мисля,че не тя е изневерявала.А кариерата на Валери я прекърши единствено и само кака му Ася-хитрата лисана ,която го направи баща на 19 години и му разказа играта,като го натовари с куп изисквания и задължения,финансови предимно.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????/
    1 Септ 2015

    Никлозет Арена може ли да знам с кое право вие коментирате от известно време насам постоянно личния живот на хората и то бълвате постоянно лъжи и небивалици? С кое право вие ще задавате въпроси на Алисия, че и отговори ще чакате,а? Вас като ви питат читателите ви - ВИЕ ЗАЩО НЕ ОТГОВАРЯТЕ??????????? Не отговорихте, защо публикувахте чужда снимка и я представихте за Алисия, не отговаряте като така подробно пресъздавате разговори между хората, те пред вас ли са се състояли, вие присъствали ли сте,че сте толкова наясно, ЗАЩО НЕ ОТГОВАРЯТЕ? ЗАЩО НИКОГА НЯМАТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА, ЗАЩО НИКОГА НЕ ПРЕДСТАВЯТЕ СНИМКИ, ЗАЩО НЕ ПОКАЗВАТЕ АУДИОЗАПИСИ, ВИДЕОЗАПИСИ - ИЗОБЩО ЗАЩО НИКОГА НЕ ПОДКРЕПЯТЕ СТАТИИТЕ СИ С НИЩО?МОЖЕ БИ ЗАЩОТО СА ЛЪЖИ И НЯМАТЕ КАКВО ДА ПОКАЖЕТЕ??!!?!?!?!??! Вас питам НиколетАрена ЗАЩО СЕ ПОДИГРАВАТЕ С МАЛКОТО ОСТАНАЛИ ВИ ЧИТАТЕЛИ??? Питате Николета ли пречеше на футболиста да вижда Валерко, а защо не питате и КОЙ ПРЕЧЕШЕ НА ФУТБОЛИСТА ДА ИМА ПРОФИЛИ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ,А? А НИКЛОЗЕТ АРЕНА - ВИЕ ЩЕ ДАДЕТЕ ЛИ ЕДИН ПЪТ ЗА РАЗНООБРАЗИЕ И ВИЕ ОТГОВОР???????????????????????????

    Отговори
  • img
    Обичам те, ШИШИ !
    31 Авг 2015

    Николета, понеже знам, че четеш и дори си подбираш коментари - негативни за Ася, които после ползваш за платените си статии от бездарните драскачи тук, та Николета много кухо парче си, мило и ще се обоснова защо ! Имаш акъл на амеба, понеже, изкарвайки тези истории от кухнята за отношенията на Ася и Валерката и фактът, че въпреки тях ВАЛЕРИ търски контакт с нея, означава, че той е оставил всичко негативно за гърба си и двамата искат да имат нормални отношения и ето го момента, където ти, отново, излизаш като кухо и озлобено парче , скрита зад статия за някакви стари истории. И Николета, съвет: вземи прочети една, даже две книжки, че ти е много беден речника, липсва ти какъвто и да е интелект и като цяло си доста простоватичка, за съжаление .............................

    Отговори
  • img
    hahhahaha
    31 Авг 2015

    hahhaha ama sa i nagli fen4etata na asia.nikol ne bila obijdana,ne ne ne izob6to.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    31 Авг 2015

    ХАЙДЕ НИКЛОЗЕТ АРЕНА И НИЕ ЧАКАМЕ ОТГОВОРИ, ЗАЩО МЪЛЧИТЕ? ИЛИ И ВИЕ ПО "ОБЕКТИВНИ" И "ЛИЧНИ" ПРИЧИНИ НЕ МОЖЕТЕ ДА ПОТВЪРДИТЕ, ЧЕ СТЕ ПЛАТЕНИ ДРАСКАЧИ НА ЛЪЖЛИВИ СТАТИЙКИ И НЯМАТЕ ЕДНО КИРЛИВО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА НИЩО ОТ НАПИСАНОТО???????????

    Отговори
  • img
    Anq
    31 Авг 2015

    Оффф.... Вие наистина сте луди! Алисия има прекрасни родители ! Валерко е едно обгрижвано и възпитано дете на което не му липсва нищо. Майка му се грижи за него повече от много други . Само може да им се възхищаваме , а всичките тези коментари и писания поръчани от Николета са плод на много завист и злоба. И най -скъпите дрехи и вещи на света да има , никога не може да има възпитанието, интелекта и сърцето на Алисия ! Време е Николета да си седне на дупето и да заживее в мир със себе си и да спре да се мумифицира, защото от лебед се превръща в гъска ! Язък за хубавото и личице което имаше .... Явно всичко в нейния живот е маска и фалш.

    Отговори
  • img
    льольо
    31 Авг 2015

    Хайде, за трети (3) път ще си изразя мнението, че ми се иска много, пък все изчезва след 5 минути:Д Вълнувам се много... Започвам: Съвършено нормално е сам родител да иска да намери човек, с когото да продължи живота си и да има етична подкрепа в ежедневието и всичките му битовизми. И също толкова нормално е да се старае и надява детето му да има нормални отношения с този "външен" човек и да има радостно детство. Хората се събират и разделят, важно е да го правят без да унижават себе си и другия... Съжалявам за грозната думичка, но ме отвращавате.

    Отговори
  • img
    ха, много сте обидени. спора отдавна прехвъли границите на възпитанието!!!
    30 Авг 2015

    За Николета се изразяват така както си заслужава госпожата. Представете си какви емоции и асоциации предизвиква в хората. За Алисия, противниковия отбор също не се изразява възпитано или пък сдържано (Вакарел, баба и т.н). И извинете ама нито един коментар няма в които да се засяга с лошо малката Никол. Хората да не са луди да замесват децата. Виж, Николета може да го направи, използвайки предаването си. Така че, моля не се правете на много обидени, Николетини фенове.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    30 Авг 2015

    ХАЙБЕ БЕ ХОТ АРЕНА, КАКВО СТАВА?????????? ЩЕ ОТГОВОРИТЕ ЛИ ИЛИ ДА ПОПИТАМ ЗА МИЛИОНЕН ПЪТ?

    Отговори
  • img
    tctc
    30 Авг 2015

    AKO SLEDESHE DRASKANICITE TUK SHTE SHE DA ZNAESH,CHE HOTARENA OBVINQVA LISIQ ZA RAZDQLATA MEJDU VALERI I NIKOLETA TQ GO BILA NASASKALA TE Q BUTAT TAM KADETO NEI E MQSTOTO

    Отговори
  • img
    Льо
    30 Авг 2015

    Не си разбрал/разбрала. Естествено, че е нормално да имат нормални отношения. Ненормално е, когато Алисия подло намеква, че заради Николета сина й и Божинов не са имали нормални отношения. Скоро очакваме близки до певицата да разкрият, че Лозанова е гонила с пушка Валери за да не се вижда с Валерко:)))

    Отговори
  • img
    Боби
    29 Авг 2015

    И с какво точно е заслужил по-класни жени?!?! Всички видяхме колко акъл има като се чекнеше с Николета по диваните пред Карбовски и на въпроса дали я обича размяташе Кама Сутра.

    Отговори
  • img
    ччч
    29 Авг 2015

    Айде курволето в бардака на сводника ти,откъдето изпълзя,да късаш билетчетата за кенефа,че за друго не ставаш.

    Отговори
  • img
    Niki
    28 Авг 2015

    Абе шутове от Хот Арена, как така пък знаете отговорите на тези въпроси и какво толкова вас лично ви засяга личния живот на хората. Драскайте си непрофесионалните измислици и си пийте така де онези хапченца да ви топлят по-дълго, за да не ви изстине нещо друго. Не се спряхте да плюете Алисия, то е ясно че получавате тлъсти пачки от Курволета за всички тези измислени кьорфишек свободни съчинения, но вие минахте всякакви граници. надявам се Алисия да ви потърси сметка за всичката помия по неин адрес! А Курволета , тя е ясна , както са прозрачни вашите драсканици тук.

    Отговори
  • img
    nina
    28 Авг 2015

    5-14 Кратко, точно и ясно: Николета има полза никой да не подозира, колко е озлобена, подмолна и егоистична самата Николета... Толкова години живее в изневери и унижения от мъжете до нея, че в лошотията си стига нови висоти. Нито някога ще има нормален мъж, нито пък ще и предложат брак

    Отговори
  • img
    up
    28 Авг 2015

    "И извинете ама нито един коментар няма в които да се засяга с лошо малката Никол???????? ама вярно ли? А ти къде видя някой да нарича Алисия баба:)Няма такова нещо ,въобразяваш си.

    Отговори
  • img
    GLUPACI
    28 Авг 2015

    ''s PUSHKA '' xaxa golqm lovec shte da e tozi , koito go e zaplashval s pushka :D

    Отговори
  • img
    ха
    27 Авг 2015

    Ама верно лиии? ДА ВЕРНО!

    Отговори
  • img
    27 Авг 2015

    Лепнали са ти някакъв отговор, който е още по-"изобличаващ" за "същността" на "авторите" тук. Може да го видиш в твоя си пост на предната страница:Д

    Отговори
  • img
    ех-брех
    27 Авг 2015

    Нито веднъж не се е обърнала директно към редактори, директори и прочие. Точно обратното, сочи за виновна единствено Николета. Излиза че Николетка се е протегнала с дъъъъъългите си ръчички и с връзките които има и с които контролира цялата печатна и електронна медия в България изфабрикувала мръсни долни лъжи за иначе примерната, перфектна и безгрешна Ася. Не стига това ами Лозанова имала дарбата да контролира съдбата и животите на хората, та била виновна и за всички провали и несгоди в живота на певицата. Брях!

    Отговори
  • img
    Криси
    26 Авг 2015

    Николета, обръщамсе директно към теб, защото знам, че четеш и коментираш тук. Разбирам, че в момента си много нещастна, не толкова от раздялата с бащата на детето ти, колкото от факта , че балона от лъжи , в който живееше до скоро се спука. Хората видяха, че перфектния ти живот, твоята вълшебна приказка са точно като твоята персона- въздух под налягане. Надявам се малките момиченца които толкова те харесват и ти подражават и на които ти години наред пробутваш лъжи и погрешни представи за " реалния" живот, най- накрая да разберат, че никой не е идеален. Никой няма толкова перфектна визия, карера, семейство и банкова сметка. Хората не са перфектни, най- малко ти. Не знам кой те подучи да представяш всичко в тази светлина, че си се родила толкова красива без нито една корекция, че мъжа ти умира за теб, че кариерата ти в телевизията е на база качества и тн. Пожелавам ти прекрасен живот и те призовавам- бъди истинска, а не перфектна.

    Отговори
  • img
    :)
    26 Авг 2015

    Николета очевидно не даваше на Валери да общува с други жени и го ревнуваше от всичко и всеки! Това самата тя го е казвала в интервюта преди години. Алисия е жена и затова и контактът на Валери с тея е бил сведен до минимум. Валери-младши беше дете на 3 години и не мога и да си представя как е приел новата ситуация....то не бяха целувки по корици на срисания, то не бяха интервюта по предавания с Николета и Валери! Но както и да е....и аз на мястото на Алисия не бих позволила в началото детето да се вижда с Николета, поне докато не му бъде обяснена плавно и спокойно ситуацията.

    Отговори
  • img
    РИ
    26 Авг 2015

    Жалка история!Колко долно още може да падне Николета с тези злобни платени статии!Толкова е злобна и видимо застарена от поредния си провал ни Божинов ни Михайлов!Кои нормален мъж би взела такава повърхността женица за нещо повече от креватни удоволствия??Какво и харесвате какъв стил,каква класа бе момичета??Нулевият и умственият багаж е толкова видимо учебиен дори и когато мълчи а отворили уста е повече от трагекомична!!! Кой нормален родител би пуснал детето си при такава жена???А Валери какви ги дрънкаше с родилни напъни при Карбовски??Жалко за такива мислещи хора като вас с такъв идол като Николета!!!

    Отговори
  • img
    Срамота
    26 Авг 2015

    Пълен срам и падение Николетарена! Поздравления- удряте дъното всеки ден отново и отново!!! Толкова си ЖАЛКА Николето!!! Но колето се върти.... И ти щежсе убедиш сега, много ти знаеше устата!

    Отговори
  • img
    Странно!
    25 Авг 2015

    Да разбираме ли, че излиза, че 3 изречения на Алисия имат много повече важност, значение и сила от Николета, от красотата й, от "незаменимостта" й, от брака й, от семейството, от цялата й "идеалност" ???????? Това ли искате да кажете?????? Тоест Алисия е много над Николета щом 3 изречения на Алисия пращат Николета и целия й измислен щастлив семеен живот в историята?

    Отговори
  • img
    ...
    25 Авг 2015

    Николетке поне като пишеш статиите подпиши се ,не се срамувай и без друго всички здравомислещи хора в България,а и не само разбраха колко ти е умствения потенциал !

    Отговори
  • img
    Рени
    25 Авг 2015

    ХАХАХАХАХА....добре е,хареса ми

    Отговори
  • img
    СЕНЗАЦИЯ
    25 Авг 2015

    ТА СЕНЗАЦИЯ! ВСИЧКИ СМЕ СВИДЕТЕЛИ КАК ЛОЗАНОВА ПО НАЙ ДОЛНИЯ НАЧИН ПРЕСЛЕДВАШЕ АЛИСИЯ И ВАЛЕРКО ЗА ДА МУ СНИМА ОБУВКИТЕ С ЦЕЛ ДА РАЗВАЛИ ПЪРВИЯ УЧЕБЕН ДЕН НА ДЕТЕТО И МАЙКА МУ!!!!ПОСЛЕ НАЙ НАГЛО ПУСНА ВУНЯЩИЯ СИ МАТЕРИАЛ В ПРЕДАВАНЕТО КОЕТО"ВОДИ". ТОВА Е САМО НАЙ ПРЕСНИЯ СЛУЧАЙ В КОЙТО ТАЗИ ПСИХОПАТКА НИКОЛЕТА ЛОЗАНОВА И БИВША БОЖИНОВА СЕ ОПИТВА ДА УЯЗВИ АЛИСИЯ И ПЪРВОРОДНОТО ДЕТЕ НА БОЖИНОВ. НИКОЛЕТА ЛОЗАНОВА ПО ЧИЧО ЛАЙНАРОВА ВИНАГИ СИ ЗНАЕЛА ЧЕ АЛИСИЯ ТЕ ПРЕВЪЗХОЖДАИ ЗАТОВА ВИНАГИ СИ ИЗПИТВАЛА ЗЛОБА КЪМ ТАЗИ ЖЕНА И ВИНАГИ И ПРИ НАЙ УДОБНИЯ СЛУЧАЙ СИ Я НАРАНЯВАЛА. ТОВА ТИ ДОСТАВЯШЕ ОГРОМНО УДОВОСЛТВИЕ НАЛИ, Е СЕГА АЛИСИЯ СЕДИ И ТИ ГЛЕДА СЕИРА. СТАНА ЗА СМЯХ И РЕЗИЛ НА ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ. АКО НЯКОЙ САМ НЕ СИ НАПРАВИ НЕЩО ТО НИКОЙ ДРУГ НЕ МОЖЕ Д АМУ ГО НАПРАВИ. СЕГА АЛИСИЯ И ВИНОВНА ТИ СИ КАТО КОСМОНАВТА..НА КРИВ КОСМОНАВТ КОСМОСА МУ ВИНОВЕН!!!!!!!!!!!!АЙДЕ СЪС ЗДРАВЕ!!!!!

    Отговори
  • img
    nansy
    24 Авг 2015

    Абсолютно съгласна съм! Съска през зъби че всичко се връщало. То каквото на когото Господ ще върне. Да не забравя че и нея няма да подмине.

    Отговори
  • img
    Боби
    23 Авг 2015

    <!DOCTYPE html> <html> <head> </head> <body> Админчетата, голямо лизане на подметките на Николета от ваша страна. Личи си, че не сте завършили журналистика иначе щяхте да знаете, че един журналист трябва да е обективен и преди всичко безпристрастен. И аз да ви задам на вас един въпрос: Колко месечно ви цака Николета да пускате отвратителните си статии за Алисия, а нея да я благославяте сякаш е богопомазана? И чакам отговор ...<br /><br /><br />(Нула. Хотарена печели достъчно добре от реклами. Админ.)&nbsp; </body> </html>

    Отговори
  • img
    xaxa
    22 Авг 2015

    Какви отговори??Първо трябва да се допитат до поръчителката си!! А тя дори и с родилни мъки не би измислила каквито и да е било отговори!А допитване до пиарката й би и коствало твърде много умствено натоварване което би влошило здравословното и състояние а и красивото и лице вече видимо започна да погрознява но от какво ли??

    Отговори
  • img
    ?
    22 Авг 2015

    Абе Ангелова (или Дойчева) ти работа нямаш ли си бе, че денонощно висиш на тоя сайт? Ти и цялата ти мързелива рода?

    Отговори
  • img
    Истината
    22 Авг 2015

    Кратко, точно и ясно: "Алисия" има полза никой да не подозира, колко е озлобена, подмолна и егоистична самата Ася... Толкова години живее в изневери и унижения от мъжете до нея, че в лошотията си стига нови висоти. Нито някога ще има нормален мъж, нито пък ще и предложат брак

    Отговори
  • img
    up
    21 Авг 2015

    Няма да споря,то се вижда и едните и другите какво пишат.Факт е,че феновете на Алисия се изразяват отвратително по адрес на Николета,да не говорим какви неща се пишат за Никол,която е дете.Не мога да си представя що за същество трябва да си, за да напишеш подобен род гнусотии.

    Отговори
  • img
    7878
    21 Авг 2015

    Много добре казано! Само дето, който се захване да води предаване на Иван и Авдрей, все се разделя/развежда :D Изключенията са много малко......

    Отговори
  • img
    hhhhhhhhh
    21 Авг 2015

    Хайде стига вече сте писали за тия измекяри - и двете жени си заслужават съдбата, защото и двете го хванаха съвсем млад да правят семейства с него и да му раждат деца, само защото беше бъкан с кинти.А на него му се живееше и трябваше да си гледа кариерата, защото за футболистите и изобщо спортистите като цяло е важно докато са млади да напредват.Проблема на Божинов му беше , че е тъп и слабохарактерен и се остави да го водят за носа.Алисия като се хвана с него, започна да го играе голямата стилна дама, а и вижте старите клипове за каква проститутска и пошла визия става въпрос.Николета пък - просто бедно момиче , на което му се ходеше по почивки и искаше да парадира с пари и лукс за да се оттърве от бедното си детство.Няма никой повече или по-малко виновен, всеки от тях си заслужава съдбата.Единственото лошо е че родиха деца, дето сега те ще обират цял живот негативите на родителите си, но то винаги така се случва.Прости хора - само простотии могат да сътворят.

    Отговори
  • img
    НЯМАТЕ ЛИ СРАМ????????????
    21 Авг 2015

    Ахахахахах Хот Арена не ми грижайте на мен паленията, ИМАТЕ ЛИ ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ СИ ИЛИ НЕ?????????? ПРОСТО Е! ИМАТЕ ЛИ ДОКАЗАТЕЛСТВА ИЛИ НЕ! ПИШЕТЕ ЛИ ПОСТОЯННО ЛЪЖИ ЗА ХОРА ТА ИЛИ НЕ! МОЖЕТЕ ЛИ ДА ПОДКРЕПИТЕ НАПИСАНОТО ИЛИ НЕ? ОТГОВОРЕТЕ!

    Отговори
  • img
    pipi
    21 Авг 2015

    Как,толкова време Алисия не успя да ги раздели,Валери дори не защити сина си от нападките на Николета( пък тя нали толкова добре приема Валерко,затова и толкова пъти го напада и унижава-от любов трябва да е било).След толкова врвме свга изведнъж,Божинов се вслушал в Алисия,ама че глупости пишете!Ако Николетка си седеше на дупето и си гледаше семейството,едва ли щеше да се стигне до тук,сега тарсим вина в другите!

    Отговори
  • img
    хлийо
    21 Авг 2015

    Кое е правилното на тези коментари? Че кой е този, който не иска да е щастлив и да има човек до себе си, подкрепящ го в ежедневието? Особено, когато си самотен родител тази нужда се изостря. Но вие откъде да го знаете това?! Дано на никого да не му се случва. Откровено неосмислени коментари са посочени. Съжалявам, но колкото и грозно да звучи - отвращавате ме.

    Отговори
  • img
    Stefan
    21 Авг 2015

    E da go e bil grumnal po dobre i da nese muchi po terenite xaxa

    Отговори

Напишете коментар

Вашия имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *