13 Септ 2025

Жесток скандал! Джина Стоева разкри: Тони Стораро се подиграва на Алисия, че не може да пее! (Вижте отвореното писмо, за което всички говорят)

Жесток скандал! Джина Стоева разкри: Тони Стораро се подиграва на Алисия,  че не може да пее! (Вижте отвореното писмо, за което всички говорят)

Фолк певицата Джина Стоева изчака да чуе становищата на музикална компания „Ара“ и на колежката си Алисия, след като изтресе бомбата, че продуцентите и брюнетката са я прецакали.

След като другите две гледни точки бяха публикувани, тя пусна пълните си обяснения около случая, видя HotArena!

Ще цитираме само онези, които предизвикаха най-голям интерес, а целият коментар може да видите в галерия.

Според Джина сега Тони Стораро е използвал Алисия и е имал изгода от съвместната им песен, заради която всъщност стана целия скандал и накара Стоева да си подаде молба за напускане. Човекът глас преди е обиждал бившата на Ники Михайлов – ще видите как по-надолу.

„Виктор е най-виновният от всички участници в тази драма. Как да запазиш мотивирани и позитивни хората, с които работиш, като постъпваш с тях по този начин? Това не е инцидент, а начин на живот при тях!

А ти, Алисия, може и да не си разбрала, но си \"употребена\" от Стораро. Стораро винаги е казвал: \"Алисия е \"Йосма\"! На музикантски език (за тези, които не знаят), това означва, че не можеш да пееш.

Аз няма да коментирам какво можеш и какво не, имаш си достатъчно фенове, които са те оценили. Но, на Стораро сега му стана \"удобна\", защото видя какъв успех имаше дуета ти с Константин и реши да си \"освежи\" кариерата на твой гръб. Помисли! Желая ти успех!“, гласеше част от виртуалното изявление на Джина.

Автор

HotArena.net

Интернет таблоид за клюки, скандали и светски новини. Отразяване на жълти новини, интриги, светски партита и събития.

47 коментара

  • img
    lili
    19 Септ 2015

    dobre ,4e napravi skandala s alisisiq ,4e ina4e koi li be 4uwal za teb DJINA a pesenta na alisiq i storaro e super hit i toni e znael 4e 6te stane taka zatova te e otsviril ,,iosmi4ke '"

    Отговори
  • img
    за
    19 Септ 2015

    Джина Стоева е жена с глас и за разлика от Алисия може да пее на живо.Алисия е продукт в който са вложени много пари.А като личности няма какво да ги коментираме.Едната стойностен човек,красива жена,мисля,че дори е по-голяма от Алисия, а като гледам тези снимки по-горе Алисия изглежда по-възрастна от нея.Те са жив пример,че с упорит труд и гласови данни няма как да постигнеш кой знае какво.Трябва и краката да си отваряш.И то ако ги отваряш пред шефа си,както прави Алисия ,явно ще стигнеш далеч.Слава Богу,още има хора,като Джина,за които морала и достойнството са преди всичко.

    Отговори
  • img
    !
    19 Септ 2015

    Да си знаете от тук нататък като някой реши да пуска песен първо да звъни на Джинчето за разрешение. независимо от коя музикална компания е. И Пайнера и той да е наясно !

    Отговори
  • img
    macorani
    19 Септ 2015

    Винаги има момент, в който чашата прелива! Така и тук! Джина не е певица, която да разчита на скандали и провокации, за толкова години кариера, никога не е имало такива неща при нея! И щом сега е предприела тази важна крачка, значи има основателна причина! Склонен съм да вярвам, че и на Алисия работата не й е чиста, при нея от години постоянно се вихрят скандали... С Валери, със Златки, с Николета, с Емануела по едно време....може и да пропускам някой! Много е комплексирана според мене, там й е големия проблем, постоянно има нуждата да се доказва... и то на всяка цена! Но да се оправя! Успех на Джина и евала за смелоста, време е всички изпълнители, които да подтискани по една или друга причина, да вземат и да си отворят устите, крайно време е да се случи нещо, да има промяна.... и в чалгата, и не само!!!

    Отговори
  • img
    ?
    17 Септ 2015

    Никой не е длъжен с нищо на никого в този свят. Всеки си гони неговите цели в живота. Още по-малко в този комерсиален свят. От къде на къде ще се съобразява Алисия с Джина. Коя е тя? Алисия си прави дует и с право иска да си го издаде, колкото по-бързо , толкова по-добре. Защо ,трябва да чака на Джина дуета, че той може и никога да не бъде издаден. Що са глупави твърдения. Тази наистина ми падна много ниско в очите. Имах я за по-умна.Жалко за годините и! Хората с възрастта помъдряват, тази простее.

    Отговори
  • img
    такаааааааааа
    16 Септ 2015

    Не знам коя е тази певица Десислава-Джена, но знам коя е Алсия. И извинете но писмото и на тази певица бълва от злоба, Стораро бил несериозен и не ходел на време на срещите, после пък бил наричал Алисия не знам си как. Да не говорим че обяснението и за останалите му дуети излезли преди нейния е толкова не ясно че , сама се е оплела в търсенето на скандал. Ама мила нас не ни интересува кой как я нарича, хората знаят какъв човек е, и не се излагай моля, до скоро името ти беше толкова рядко споменавано, ти си тази която търси слава ми се струва и прави скандали...а и си и доста способна на това като гледам. А и друго, теб какво изобщо те интересува как я наричал, скандал между двамата ли искаш да направиш, едва ли...ти си никоя а тя е някоя и факта че всеки с който иска да направи проект се отзовава веднага и проекта вижда набързо бял свят говори много, а да не говорим че всяка нова песен на Алисия става тотален хит, е, сигурно защото не я бива и не може да пее ахахахахахахах.

    Отговори
  • img
    afff to biva samo4uvstvie Asio
    16 Септ 2015

    След коментара на Алисия и отвореното писмо на Ара Мюзик, следва и моят откровен отговор: Предлагам да чуете отново интервюто ми в Сигнал БГ - никъде не казвам, че става въпрос за една и съща песен! Вината на Алисия за мен е в следното: Когато тя разбра, че аз вече имам записан дует със Стораро и предстои заснемане на видеоклип, тя не стопира и не отложи дуета си, а продължи да го прави, защото знаеше, че ще получи пълната подкрепа на продуцента ни Виктор Касъмов. Същият, стана свидетел през какъв ад минах докато записахме дуетната песен, тъй като Стораро е изключително несериозен и непрофесионален човек, който закъснява и не идва на срещи. По средата на цялата битка, аз бях готова да се откажа, но Виктор Касъмов ме посъветва да проявя търпение и каза, че ако се наложи ще съдействат, но дует ще има. Той също обеща, че до края на януари 2015 година ще имаме заснет клип и пуснат в ротация по Фен ТВ. Защо Алисия едва сега реши да отправя провокации към мен? Може би се е стреснала от атаките? Къде беше близо 3 месеца, в които можеше да ми звънне и да се разберем като колеги? Явно не е имала смелост или така ѝ е било удобно! Всъщност, тя не разговаря с никой от колегите си в Ара Мюзик, единствено с Ангел, с който наскоро имаха дует. Asio ,za kva se ima6 ma dolen parcal.Za ne6to pove4e ot kolegite si li??? Typa dolna prostitutka! Da ne misli6 ,4e kato si hvanala Kasamov za onaq rabota si golqmata pevica.Nikakvi glasovi danni ne pritejava6,dobre 4e sa bogatite ti typka4i da ti pla6tat klipove4e i plasti4nite operacii,koito ne znam za 4ii H*i sa ti,kato sled tqh si kato premazana ot valqk v mucunata.

    Отговори
  • img
    леката Джинка от Левуново изграчи
    16 Септ 2015

    Тази змия, със змийските очи е толкова злобна, че се самоизяжда. не може да се примири с мисълта, че песента на Тони и Алисия е излязла преди нейния дует със Стораро. А и най-важното, че е деветдесет и девета дупка на кавала в пеенето и компанията. Даже от началото , като прочетох изявлението на Алисия се чудех коя е тази , какъв жанр е пяла и къде е пяла. Толкова е известна. И реши да припомни на света , че е жива. Няма да стигнеш пожизнено успеха на Алисия, а и в другия си свят, злобна женице! Никой няма и да те наеме от тук на сетне, скандалджийка долна!

    Отговори
  • img
    *
    15 Септ 2015

    Az ne razbrah, kakvo obshtoo ima tuk Nikoleta v celiq razgovor? Xa xa xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Admina nqma li da si lqga?

    Отговори
  • img
    ...
    15 Септ 2015

    Е, хайде де, стига се повтаря .А измисли нещо по-актуално. Много шаблонно звучиш през 5 минути пускаш един и същи коментар. Ха, смени плочата. Изтърка се! Алисия пее, танцува и изглежда възхитително. Баба Джинка нямаше с какво да привлече вниманието към себе си и рече да реве и да напада колежките си. Е, много професионално! Чак за завиждане! Не и се получи, защото или го можеш или не. И добре се е ориентирала да излиза в пенсия.

    Отговори
  • img
    jenn
    15 Септ 2015

    Джина Стоева се държи неадекватно. Защо не държи сметка на Тони Стораро, че не се ангажира с тяхната песен, а пусна сто дуета през това време? Явно не му е приоритет. Защо трябва Алисия или който и да било друг да се съобразява с нея и да си бави неговите проекти, за да може тя да си пусне „изнасилената“ песен. Обясненията ѝ са „от сто кладенеца вода“, след като е видяла, че продуцентите ѝ „не ги е еня“ за нея, ами запази достойнство, тръгни си, но защо правиш скандали, за да ти се обърне внимание. Ти може да пееш, ама нямаш усет за музика, няма и да имаш „хитове“, защото никога не си имала. Ходи си пей по кръчмите и не се разправяй. Жалка работа. Жена на години се излага като пубертет.

    Отговори
  • img
    хе хе
    15 Септ 2015

    Ей, добре, че беше Алисия да попречи на тази , така голяма певица Десислава Стоева. Тя, ако беше толкова голяма никой и с нищо не можеше да и попречи да се развие или да изпъкне. Станала пред пенсия, сетила се за кариера! Щеше на намери пътя и начина. Голямата певица, та така и никой не знае за нея. На крива ракета и космоса и пречи.Хайде стига с глупавите Ви коментари!

    Отговори
  • img
    k
    14 Септ 2015

    No , taka ti mislish. Mnogo hora sa na drugo mnenie. I az sam edin ot tqh Naistina karsotata i e za zavijdane. Fakt!

    Отговори
  • img
    .
    13 Септ 2015

    Е, няма такова достойнство! Ако баба Десислава имаше достойнство , нямаше да се излага , като кифладжийка на стари години. Певица с две песни в репертоара си. Кой и пречи толкова години да се развие? Защо не я взе Пайнера , нали е голяма певица? Всеки човек започва от някъде. А , Алисия, се разви много , като творец и певец, и заслужено си заема мястото. Тези изтъркани парчета с "любовника" не лепнат.

    Отговори
  • img
    1788
    11 Септ 2015

    BRAVO DJINA! VSE NQKOI TRQBVA DA POSTAVI KURVATA ALISIA NA MQSTO,PROPUSNALA SI SAMO DA KAJESH CHE SPI S PRODUCENTA SI

    Отговори
  • img
    БББ
    11 Септ 2015

    Аз пък много обичам, когато някой се изкаже неподготвен. С Валери какъв скандал е завихрила Алисия или по-скоро обратното? Със Златка също... и точно тази Златка и се извини публично в медиите, че не била права относно Алисия , други хора я били насъскали. Неин си е проблема и държанието. Всички я знаят. Емануела, същата тази, която и се пишеше за приятелка и утешителка по времето , когато беше оставена от Валери заради Николета и след това мина в лагера на Николета, мислейки с тъпата си и куха картуна, че като направи клип с Курволета, ще стане по известна и успешна. Да , ама -НЕ! Tака и не направи, защото голата въшка Емануела тогава, не можа да и плати искания хонорар от "звездата". За Николета, просто няма смисъл на коментирам. Всеки интелигентен човек в България е много на ясно, кой, защо и какво е направил. Всички лица посочени от вас се въртят около това същество-Николета. Така че, задръжте си мнението за себе си , защото не е меродавно!

    Отговори
  • img
    Гери
    10 Септ 2015

    Джина Стоева като творец рядко е споменавана, но сега като завихри скандал вижте колко коментари се правят за нея. Незадоволена е жената във всяка насока!

    Отговори
  • img
    hahah daaaa
    9 Септ 2015

    hahhaha koq krasota be??? asq za krasiva li q namira6,krasotata ne e za zavijdane ,a za vazhi6tenie,ama grozotata i urodlivostta na asq sa otblaskva6ti,4ak e gnusna s golqmata si pate6ka usta i konskite zabi.Horata se vazhi6tavat na karasivite jeni,ne im zavijdat.

    Отговори
  • img
    hahhahah
    9 Септ 2015

    a na Asia nosa kade e?? Da ne e padnal ot pilene??

    Отговори
  • img
    .
    8 Септ 2015

    Подкрепям Джина с две ръце! Тя е страхотен талант и пее уникално! Алисия питбула не може изобщо да пее, тя затова постоянно е на плейбек.. Долна и вуняща на пошлост и лицемерие е Алисия!

    Отговори
  • img
    Габи
    8 Септ 2015

    Когато една жена е красива, амбициозна, успешна-тя за не успелите и комплексирани хорица, които нищо смислено и стойностно не са постигнали в този живот и оплакват тук своя такъв, е курва! Кой свети на Алисия, докато тя спа с продуцента си? Обичайни приказки типично по български! Е, лайте си, то, това Ви храни! Нищо друго не можете и няма да постигнете!

    Отговори
  • img
    Таня
    8 Септ 2015

    Евала, Джина! Каза и го на тази долна шавр*нтия! На баба Ася никога няма да и писне да си разтваря краката пред шефа!!!

    Отговори
  • img
    tapotiq do shiq
    8 Септ 2015

    Mnogo sa s korigirani nosove i ne samo. I kakvo losho ima v tova. Krasiva, poddarjana i uspqla jena e. Tova e! Drugoto e blq blq i zloba

    Отговори
  • img
    абсолютно
    8 Септ 2015

    абсолютно съгласна съм с това твърдение,никой на никого не е длъжен.Нито Алисия на Джина,нито Николета на Алисия :)))) Всеки е отговорен за собственото си щастие и никой не може да бъде съден за каквото и да е!

    Отговори
  • img
    xaxaxax
    5 Септ 2015

    Йосма в превод от турски е кучка, лека жена. Значи музикантите като Тони и Джина така наричат коврите в поп фолка като Ася, които не пеят, но пък свирят. :)))

    Отговори
  • img
    drama quin Asq Doicheva
    3 Септ 2015

    Естествено,че не може да пее на живо Алисия.Който я е чувал може да прецени,а който не, да намери Ася в шоуто на Слави от преди години.Има го клипа в интернет.С една афро прическа е там.Абсолютна бездарница.Но пък има силния гръб на любовника си Касъмов и я лансират.Така е Джина.Ако и ти беше изтривалка на шефа си и ти щеше да си ''популярна''.Но пък имаш нещо,което Алисия Не притежава.Достойнсво му се казва,и чувство за справедливост.Е*и я в гърба тая фалшива ,престаряла курва .Нали знаеш,всичко с времето си.Касъмов е дърт и явно късоглед и още не е забелязал с какъв сбръчкосан парцал спи,но и нейния ред ще дойде.

    Отговори
  • img
    *drama queen
    3 Септ 2015

    edit

    Отговори
  • img
    о
    2 Септ 2015

    Алисия я призова в отворено писмо да даде отговор. Затова. Осведомявай се за последователността на събитията, преди да критикуваш.

    Отговори
  • img
    еди кой си
    2 Септ 2015

    От позицията на работодател ще кажа. При интервю за работа, когато един кандидат започне да плюе предишните си колеги и шефове, това е огромен минус за него и никога, ама никога от никой работодател няма да бъде одобрен и нает. Чула ли е госпожа Десислава Стоева за етика, конфиденциалност и чувство за мярка? От къде ли? Явно не! Има две неща , които се развиват в първите седем- възпитание и навици. Повече от очевидно е , че тя ги е пропуснала. Изумително непрофесионално, просташко и злобарско изказване. Десислава, не се учудвам, защо си никоя и си там някъде в забвение. Дали има глас или не е малко спорен въпрос. Аз мисля, че няма. От една и две песни чути някога не може да се съди за гласови данни. Възможно улучени твои достъпни такива. Ако беше умна, добра и амбициозна певица, да си се доказала. Никой не ти е пречил до сега. Време си имала. Но, фактите доказват точно обратното. Калтак, простотия и не професионализъм ,съчетани с лошо възпитание, личност не правят. И от тук насетне, не очаквай някой да те вземе на сериозно, след това изказване в медийното пространство. Изложи се тотално, или по-точно показа се тотално , коя си и каква си!

    Отговори
  • img
    Миро
    1 Септ 2015

    Тази , Джина Стоева, ако е овца, няма да може да се напасе от носа си! Каква певица, какви пет лева? А пък за достойнство да не говорим. Те, достойните минали покрай нея и я заминали. Става да пее по селски сватби, там няма да и заглеждат носа, а и не питат колко хита имаш.

    Отговори
  • img
    mi da
    31 Авг 2015

    mnogo qsno 4e nqma da q znae6,tq ne e izvetsna s tova 4e e bila prostitutka i e obikalqla hotelskite stai da q klecat,nito pak che e lubovnica na 6efa si,jenata e izvestna s tova 4e pee-ima glas.

    Отговори
  • img
    ...
    30 Авг 2015

    Е трудно се преглъща чуждият успех!Джина е типичен пример за това! Откъде накъде обвинява Алисия за собствената си мудност,неорганизираност,за несериозността на Стораро, и че Касъмови не плащат навреме, за това че не се е оженила..Е, Алисия ли е виновна за това?!? Не била пеела Алисия(и Мадона не е Утни Хюстън, но е страхотен изпълнител)..Джина даже грачи доста по–дразнещо,а пък колко е ретро визията и и песните и..А хитове има ли, че не ги знам? Алисия не си говорела с колаги..Ми като си говореше с Емануела кво стана? Емануела я обвини, че и сваля гаджето, после..и до ден днешен обяснява как се е объркала от ревност и се извинява..Подаряваше и кученце..бла бла..За какво са и на Алисия подобни "приятелства" и отношения с деградирали и завистливи хора?! Много правилно се дистанцира от средата, защото всички знаят как много от другите певачки си заработват допълнително! Нормално е да страни от пошлата и интригантска среда.Джина да се сърди на шевовете си и Стораро, и да направи хит вместо да обвинява Алисия за неща, за които тя няма никаква вина!

    Отговори
  • img
    --------------------------------------------------------------------------
    30 Авг 2015

    Aз нe знaя, дaли Aлиcия e вУнящa, нo ти cъc cигypнocт вoниш тyĸ. И ocвeн, чe paзнacяш вoня из caйтa, cи и нeгpaмoтнa. A, ĸoлĸoтo дo Aлиcия- тя нa ниĸoя , ниĸoгa и c нищo нe e нaвpeдилa, нитo oтнeлa мъжa и.

    Отговори
  • img
    tai de
    30 Авг 2015

    e da mnogo sa si korigirali nosovete,ama na nqkoi korekciite sa se polu4ili,za razlika ot na aseto.

    Отговори
  • img
    iv
    28 Авг 2015

    Евала на Джина, че има смелост да каже нещата такива каквито са в тази фирмичка клета!Много, ама много е права за абсолютно всичко,,,така е в Ара, вместо да те бутат напред, те ти спъват нещата за да затънеш и кака Ася да изпъкне...от години е така и за това "музикалната компанийка" на братя Касъмови до една година ще затъне!Цял живот, те са едни путкопоклонници( с извинение), не бизнесмени!Виктор много хубаво да си помисли, защото с това непочтено и коварно отношение към изпълнителите си, остана само с една Алисийка...как ще изхрани фамилия Касъмови сама, не знам:))) И още веднъж- всяка дума на Джина е сто процентова истина....всяка без изключение(и за Стораро и за Ася и т.н. Браво Джина...

    Отговори
  • img
    ахахахха
    27 Авг 2015

    е как даняма общо Николетаю? Малко ли негативи отнесе ,за това,защото са се влюбили с божинката.а някой писа,че никой на никого не бил длъжен.Ася не била длъжна на Джина. Съответно Николета що я плюят,да не едлъжна на Ася да и варди валерката.

    Отговори
  • img
    Ази
    27 Авг 2015

    На тази женица Десислава ,не и прилича на напредналата възраст, да се държи по този начин! С това си изказване падна още по-низко! Ако беше замълчала, можеше някой да се излъже и да си помисли, че е права, и да я съжали. Точно, това търси с горе изложения от нея реферат. Наистина стана за съжаление! Жалка картинка! А, тя всъщност, кога е била на високо?!?

    Отговори
  • img
    ..
    25 Авг 2015

    Стоева,можеше с финес да се измъкнеш от ситуацията,която сама сътвори,ако си беше замълчала или си беше мерила приказките.Да оставим настрана,че очерняш колежките и колегите си и опитваш да създаваш интриги между тях.Какво би си помислил един евентуален бъдещ твой работодател,като гледа как правиш двусмислени намеци в публичното пространство за хора,които са те наели на работа и почти 15 г. са ти държали ръката,как изнасяш вътрешна информация от фирматаи най-вече за финансовите и затруднения.

    Отговори
  • img
    .
    24 Авг 2015

    По-точно добре,че беше Николета и Златка, че едно време някой да чуе за Алисия! Орева целия свят с нейните лъжи и лицемерие години наред!! Това жалко подобие на певица( Ася-име на коза) стана известна със скандали,а Джена покоряваше с гласа си!

    Отговори
  • img
    хахах да да
    24 Авг 2015

    хахах даа баба Десислава,ама като ги гледам двете горе ,баба Десислава слага Ася в малкия си джоб.По-скоро май е баба Алисия.Едната обезобразена от корекции,джукеста,зъбата с изпилен нос,а другата изписана,нежна естествена.Джина 99 процента,като я гледам няма една корекция по лицето и е красива и фина жена,а Ася си я знаем как си беше преди корекциите,сега не е по-добре,поне зъбите и не са криви.

    Отговори
  • img
    .
    24 Авг 2015

    Добре,че самата Джина Стоева е написала това писмо и е изяснила ситуацията,та да не бъдат намесвани други лица.Защо само тя е загрижена за този дуетен продукт?Не трябваше ли заедно със Стораро да се стремят към осъществяване на реализацията му?Значи певицата Алисия е знаела,че дуетът ви със Стораро е готов,а самият Стораро не е ли знаел?Излиза,че щом Ваня от същата компания има изпреварващ дует със Стораро,подкрепата към нея от страна на Виктор Касъмов е най-голяма.От писмото се разбира,че и решенията на Ненчо Касъмов са със същата тежест като на Виктор Касъмов,и то финансовите решения на компанията,и той не бил платил дуета на композитора,ама не бил платил не само този дует,ами и редица други композиции.Алисия не те е нападнала първа,ти я нападна първа точно с това интервю,и защо не нападна и Тони Стораро?И това на Алисия не е нападение,а отговор на твоето,и е призив ти та кажеш твоята гледна точка.И добре,че ти самата изясняваш нещата,и всъщност повтаряш това,което каза и Алисия.

    Отговори
  • img
    о
    22 Авг 2015

    И как точно ДЖИНА е завихрила скандал? След като следите случката, би трябвало да бяхте видели, преди да критикувате, че АЛИСИЯ я предизвика да напишела отговор и опровержение. Ако беше замълчала, щеше да е лошо. Сега даде отговор, ПОИСКАН при това - пак лошо.

    Отговори
  • img
    Мдаа
    22 Авг 2015

    Алисия написа в профила си възмощението си от ИЗКАЗВАНЕ в медийното пространство на въпросната "певица" Десислава Стоева, която дори не бях чувала до този момент. От там тръгнаха нещата, била пренебрегната тя и нейния дует със Стораро! Ами отговори си защо си пренебрегната? И защо търсиш вина в Алисия? Явно, там нещата са комплексни, за да не са го допуснали! И не ти, решаваш в компанията, какво да става. А, колкото то това, дали Алисия е любовница на шефа, това изказване най-малко ти приляга , като колега и човек. Свободна жена е, и никой не може да и държи сметка на личния живот! Пълна излагация!

    Отговори
  • img
    АзЪ.
    21 Авг 2015

    Моме, а знаеш ли ква е вината на Зукърбърг спрямо мене? Взе че си пусна проекта за Фейса , преди моя, понеже знаеше, че ше получи подкрепата на ЦРУ, на Уайт хауса, на целото американското правителство и общественост, къкто и даже тва на Алфа Кентавър и така мойта идея за социална мрежа утече у киреча. :-D Ти сериозно ли реши, че некой требва да си спира работните проекти, щот евентуално пречели на твоя?! Къде ви копат такива, бахти?? А ти щеше ли да спреш твоя в еквивалентна ситуация на местото на колежката ти чалгарка?? Мноо се съмнявам :-)

    Отговори
  • img
    Мая
    21 Авг 2015

    Предполагам че Алисия не е разговаряла с тебе защото отдавна е знаела че си интригантка и завистливка.Освен това малко на лесби...... приличаш

    Отговори
  • img
    MAIA RYSEWA
    21 Авг 2015

    alisia pee mn. dobre...i si ima bezbroi fenowe....zlobarke.....

    Отговори
  • img
    до ха хахаx.... май си хохо- шохо
    21 Авг 2015

    От кога турските мангали, станаха преводачи, че и вещи в музикалния бранш? Защо не си биете камшика и дим да ви няма!

    Отговори

Напишете коментар

Вашия имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *